אבי החטוף נגד ‘מטה המשפחות’: התבלבלתם! שחררו את הפוליטיקה

קובי סמרנו, אביו של יונתן סמרנו הי"ד, שנרצח ונחטף לעזה בשבעה באוקטובר, ביקר בחריפות את 'מטה משפחות חטופים' שקראו להפגין מול ביתו של גדעון סער • "מעל 120 משכורות במטה משפחות החטופים. לא פתחתם חברת הייטק"
חרדים 10
י"ד אלול התשפ"ד / 17.09.2024 00:55

קובי סמרנו, שבנו יונתן הי”ד נרצח  ונחטף בשבעה באוקטובר, תקף הערב (שני) בחריפות את ‘מטה המשפחות להחזרת החטופים’ שקרא להפגין מול ביתו של גדעון סער, בגלל המו”מ שהוא מנהל על כניסה לממשלה ומינוי לשר ביטחון במקום יואב גלנט.

“התבלבלתם!”, כתב סמרנו, “אתם מטה משפחות חטופים כשמו הוא, במקום לעסוק בהחזרת הבן שלי ועוד 100 חטופים, אתם עסוקים בדימיונות של הרכבת קואליציה”.

הוא הוסיף: “הירשתם וגם חטפתם את המשפחות? 101 חטופים, מעל 120 משכורות במטה משפחות החטופים, לא פתחתם חברת הייטק! תפסיקו להניע את המחאות כנגד הממשלה, זה לא מקדם את החזרת הבן שלי ובטח לא מטרת העמותה”.

הוא פנה לראשי המטה והציע: “תתמכו בלעצור סיוע הומניטרי, בלמנוע ביקורי מחבלים ובמציאת פתרונות מחוץ לקופסה. אנא מכם, שחררו את הפוליטיקה ונעשה הכל כדי להשיב את כולם”.

תגובתו נכתבה לאחר ש’מטה המשפחות’ הודיע כי יקיים הערב הפגנת ענק מחוץ לביתו של ח”כ גדעון סער, תחת הכותרת: “ההפקרת וגם ירשת?” וקרא לציבור הרחב לצאת לרחובות ו”לא לאפשר למהלך המופקר הזה לעבור”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות