גלנט ליועץ של ביידן: החזרת תושבי הצפון – באמצעות פעולה צבאית

שר הביטחון יואב גלנט נפגש עם שליחו של נשיא ארה״ב עמוס הוכשטיין: , חיזבאללה ממשיך לקשור עצמו לחמאס ומסרב לסיים את העימות, ולכן - הדרך היחידה שנותרה כדי להחזיר את תושבי הצפון לביתם, תהיה באמצעות פעולה צבאית"
אריה ריבקינד
י"ג אלול התשפ"ד / 16.09.2024 18:11

 השר החתרן מתחיל להתיישר? שר הביטחון יואב גלנט אירח בלשכתו אחר הצהריים (שני) את עמוס הוכשטיין, היועץ המיוחד של נשיא ארה”ב.

בפגישה השתתפו שגריר ארה”ב בישראל ג׳ק לו, רמ”ט שר הביטחון שחר כץ, מזכירו הצבאי של שר הביטחון תת-אלוף גיא מרקיזנו וראש חטיבת האסטרטגיה בצה”ל תת-אלוף בני גל.

בשיחתם, דנו המשתתפים במאמצים המתבצעים לשינוי המצב הביטחוני בגבול הצפון ולהשבתם של תושבי הצפון לביתם בביטחון. גלנט ונציג צה”ל הציגו להוכשטיין את פעולות צה”ל נגד כוחות חיזבאללה בצפון.

גלנט הדגיש בפני השליח הוכשטיין כי האפשרות להסדרה חולפת, חיזבאללה ממשיך לקשור עצמו לחמאס ומסרב לסיים את העימות, ולכן – הדרך היחידה שנותרה כדי להחזיר את תושבי הצפון לביתם, תהיה באמצעות פעולה צבאית.

בפגישה הדגיש גלנט את חשיבות הגיבוי האמריקני לזכותה של ישראל להגן על עצמה ולהשיב את תושבי הצפון לביתם לאחר שינוי המצב הביטחוני במרחב הגבול.

שר הביטחון הודה לשליח האמריקני הוכשטיין על מאמציו להביא להסדרה בגבול הצפון, והביע את הערכתו על פעולותיו להשבת תושבי הצפון לביתם בביטחון.

גם ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום עם עמוס הוכשטיין, בקריה בתל-אביב.

נתניהו הבהיר באופן נחוש והחלטי כי לא ניתן יהיה להחזיר את תושבי הצפון לבתיהם ללא שינוי יסודי במצב הביטחוני בצפון.

עוד אמר ראש הממשלה כי ישראל מעריכה ומכבדת את תמיכת ארצות-הברית, אך בסופו של דבר תעשה את מה שדרוש כדי לשמור על ביטחונה ולהחזיר את תושבי הצפון לבתיהם בבטחה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות