ערבים תקפו רועה צאן בבקעת הירדן עם אלות: לחצן מצוקה הציל אותו

פורעים תקפו רועה צאן יהודי שרעה בתחום השיפוט של הישוב מבואות יריחו • הפורעים חטפו את מכשיר הטלפון שלו, היכו אותו באלות ונמלטו למאהל בדואי סמוך • הרועה לחץ על לחצן מצוקה שנשא עמו והזעיק כוחות • פונה עם חבלות בראשו • המשטרה עצרה 2 חשודים בתקיפה
חיים טוויל
י"ג אלול התשפ"ד / 16.09.2024 15:00

הטרור נגד רועי הצאן: פורעים ערבים מהמאחז הערבי הבלתי חוקי מערג’את, ביצעו היום (שני) לינץ’ ברועה צאן יהודי מחווה חקלאית בבקעת הירדן  – שרעה עם עדרו בתחום השיפוט של הישוב מבואות יריחו.

הפורעים הקיפו את הרועה, חטפו את מכשיר הפלאפון שלו והיכו אותו באלות.

במהלך התקיפה הצליח הרועה ללחוץ על לחצן מצוקה ייעודי שנרכש עבור הרועים, והצליח להזעיק למקום את בעל החווה וחבריו הרועים – שחשו למקום יחד עם כוחות הביטחון.

הפורעים שהבחינו בבעל החווה נמלטו מהשטח למאהל הבדואי הסמוך, והשאירו את הרועה מדמם. כוחות הצלה שהגיעו למקום העניקו לו טיפול רפואי בשטח ופינו אותו לבית החולים.

מאוחר יותר עצרו כוחות משטרה שניים מהחשודים בתקיפה.

זוהר סבח, בעל החווה, סיפר: “הרועה התקשר אלי ולא הצלחתי לשמוע כלום חוץ מצרחות ושאגות. הבנתי מיד שקורה משהו רע ורגע אחרי זה קיבלתי התראה ללחצן המצוקה ששידר במקביל למוקד הביטחון. קפצנו מיד למקום והפורעים נמלטו. זה היה לינץ’ מתוכנן, היינו פה כפסע מאירוע של בנימין אחימאיר 2 חלילה. אם היינו מגיעים דקה מאוחר יותר זה יכל להיגמר אחרת”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות