השר שיקלי תוקף את בנט: הוא מיידוף של הפוליטיקה הישראלית

שר התפוצות והמאבק באנטישמיות על הכוונה של בנט לחזור לחיים הפוליטיים: "אדם שהוליך שולל והונה את בוחריו בצורה הכי קשה בתולדות הפוליטיקה הישראלית. אין אח ורע למה שעשה בנט לפוליטיקה" • "אני לא חושב שיש מישהו במחנה הלאומי שמסתכל על בנט כאופציה רלוונטית"
חרדים 10
י"ג אלול התשפ"ד / 16.09.2024 11:57

עמיחי שיקלי, שר התפוצות והמאבק באנטישמיות, הגיב היום (שני), בראיון לשרון גל ברדיו ‘גלי ישראל’, על ההערכות לפיהן נפתלי בנט מגשש חזרה את דרכו אל החיים הפוליטיים – ותקף אותו בחריפות.

“נפתלי בנט הוא מיידוף של הפוליטיקה הישראלית”, אמר השר שיקלי. “אדם שהוליך שולל והונה את בוחריו בצורה הכי קשה בתולדות הפוליטיקה הישראלית. אין אח ורע למה שעשה בנט לפוליטיקה. אני לא חושב שיש מישהו במחנה הלאומי שמסתכל על בנט כאופציה רלוונטית”.

שיקלי תקף גם את שר הבטחון יואב גלנט: “הבחירה של שר הביטחון להחרים באופן שיטתי את ישיבות הממשלה – זו פגיעה בתפקוד עבודת הממשלה. אני חושב שאנחנו נמצאים בסיטואציה לא בריאה בחוסר שיתוף הפעולה בין שר הביטחון לראש הממשלה. ראש הממשלה צריך שר ביטחון שהוא סומך עליו לידו”.

על המצב בגבול הצפוני אמר: “אנחנו חייבים וצריכים לקחת אזור חיץ בלבנון, יש לנו מטרה והיא להחזיר את התושבים לבתים שלהם”.

שרון גל: אתה רואה היתכנות להרחבת הממשלה?

שיקלי: “אני מקווה. אני חושב ששילוב של סער ואלקין בעת הזו הוא נכון. גם כדי להרחיב את הקואליציה וגם כי בסוגיית המלחמה, העמדות שהם מציגים, חופפות לעמדות הממשלה והדבר הזה בריא גם ליציבות הקואליציונית וגם להובלת הקו התקיף שמוביל ראש הממשלה”.

 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות