הטרור הערבי משתולל? יואב גלנט שלח מתיישב נוסף למעצר מנהלי

שר הביטחון חתם על צו מעצר מנהלי נגד מתיישב מהשומרון, לאחר שנעצר אתמול • מדובר בצו ה-26 עליו חותם גלנט בשנתיים האחרונות •  עו"ד דניאל שימשילישווילי מחוננו, המייצג את המתיישב: "התנהלות שוברת שיאים, אפילו הצו שמכוחו נעצר המתיישב לא הגיע לידינו"
חיים טוויל
י"ג אלול התשפ"ד / 16.09.2024 11:47

שר הביטחון יואב  גלנט חתם הבוקר (שני) על צו מעצר מנהלי נגד תושב השומרון בן 19, לאחר שנעצר אתמול על ידי שוטרי  ימ”ר ש”י.

המתיישב הורחק מיו”ש לפני כחודשיים בצו עליו חתם אלוף פיקוד המרכז אבי בלוט עם כניסתו לתפקיד. הצו המנהלי החדש מצטרף לארבעה צווי מעצר מנהלי כנגד מתיישבים יהודים עליהם חתם גלנט לפני כחודש.

סך הכל חתם השר גלנט על 26 צווי מעצר מנהלי כנגד יהודים בתוך כשנתיים. מדובר בשר ביטחון אשר הוציא הכי הרבה צווי מעצר כנגד יהודים.

עד כה, למרות ההודעה על מתן הצו למתיישב, הוא לא נמסר לו או לעורך דינו, כך שתוקפו ומועד חתימתו אינם ידועים.

את המתיישב מייצג עו”ד דניאל שימשילישווילי מארגון חוננו.

עו”ד שימשילישווילי: “לצערי מתיישב נוסף מושלך ללא משפט למרתפי בית המעצר בשם אותה קונספציה ביטחונית שגויה הסבורה כי מעצרם של יהודים יצמצם את הטרור הערבי. אותם גורמי ביטחון שעדיין אוחזים בתפקידם למרות חלקם בכישלון וטבח שמחת תורה מגבירים את הפגיעה בזכויות יסוד של אזרחי ישראל. מדובר בחתימה סיטונאית של צווי מעצר והגבלה מנהליים ע”י שר הביטחון. במקרה זה ההתנהלות שוברת שיאים ובמסגרתה אפילו הצו שמכוחו נעצר המתיישב לא הגיע לידינו וזאת בניגוד לחוק. אני קורא לכל גורמי הביטחון לחדול ממעשים אלו ולהפנות את כוחם למלחמה באויבינו המבקשים לפגוע בנו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות