יגיל יעקב בן ה-13 שחזר מהשבי: “אבא תודה, אני אוהב אותך טאטע”

חרדים 10
|
י"ג אלול התשפ"ד / 15.09.2024 22:06
יגיל יעקב שחזר משבי החמאס לאחר 52 ימים מספר על התחזקותו • “תמיד הרגשתי אותו איתי שומר עליי מכל צרה ומכשול. כשחזרתי ישר אמרתי שאני רוצה להתחיל ללכת עם כיפה ועם ציצית וכולם צחקו לי בפרצוף” • “הגיעה תקופת הסליחות ואני מרגיש חיבור מספיק גדול בשביל ללכת לשם”

יגיל יעקב בן ה-13, שחזר משבי חמאס בעזה לאחר 52 ימים ב’עסקת חטופים’, פרסם היום (ראשון) פוסט בחשבון האינסטגרם שלו – בו התייחס להתחזקות שלו באמונה בימי השבי ולאחריהם.

“כששואלים אותי לרוב מה הכי החיבור האמיתי שלי עם הקב”ה, אני עונה שבשבי כל מה שהחזיק אותי הייתה האמונה שאני לא לבד, שיש איתי אותו את האחד הזה שאומנם לא הצליח לשמור עליי מפניי זה שנחטפתי אבל בהחלט שמר עליי, כל שעותי בשבי”, כתב.

הוא הוסיף: “על זה נאמר השגחה אלוהית. השגחה אלוהית שאני באמת חושב שתמיד הרגשתי לפניי. תמיד הרגשתי אותו איתי שומר עליי מכל צרה ומכשול. כשחזרתי ישר אמרתי לכולם, שאני רוצה להתחיל ללכת עם כיפה, ועם ציצית וכולם צחקו לי בפרצוף. אמרו לי: מה, אתה משוגע? מה קשור עכשיו כיפה וציצית? אמרתי להם שכל השהייה שלי בשבי חשבתי על זה.

“הגיעה התקופה של הסליחות ואני מרגיש שיש לי הרבה על מה לבקש סליחה וגם מרגיש חיבור מספיק גדול בשביל ללכת לשם בשביל גם להכיר תודה. להגיד תודה על ששמרת עליי מהאויבים שלי ושלנו.

יגיל המשיך: “אבא תודה על הזכות להיות כאן. בחרת לי הדרך הנכונה ולא תצטער על כך. אני אוהב אותך טאטע ובטוח שאתה מנסה לשמור גם על החטופים שעדיין שם”.