עמית סגל: ‘מישהו התפרץ בלילה ושדד את מאגרי הזעזוע הלאומי’

חרדים 10
|
י"ב אלול התשפ"ד / 15.09.2024 19:32
הפרשן הפוליטי הבכיר מתח ביקורת קשה על אנשי השמאל שהזדעזעו מטיפול המשטרה במעצר הנשים שפרצו לבית כנסת בהרצליה – אבל מעולם לא העבירו ביקורת על מעצר של מפגיני ימין • “אני לא זוכר את הדבר הזה כשמישהי העזה למתוח ביקורת הכי מנומסת בעולם על מנדלבליט”

עמית סגל, הפרשן הפוליטי הבכיר של חדשות 12, מתח היום (ראשון) ביקורת חריפה על אנשי השמאל שמזדעזעים מהתנהלות המשטרה בפרשת מעצרן של שלוש נשים שפרצו ביום שישי לבית כנסת בהרצליה, בו מתפלל ח”כ יולי אדלשטיין – כדי לשים במקום עלונים למען החטופים.

סגל אמר באולפן: “אם היתה מעניינת אותם הפוליטיזציה של המשטרה, היינו צריכים לשמוע את הזעקה עולה השמיימה כשמתנכלים לשפי פז, כשאיילת לאש – פעילת ימין שאף אחד לא מכיר, כי באולפנים לא דיברו עליה – נחקרה על ציוצים שלה בטוויטר וממש לא רדיקליים”.

הוא הוסיף: “יש לי המון דוגמאות. אני לא זוכר את הדבר הזה כשמישהי העזה למתוח ביקורת הכי מנומסת בעולם – על היועמ”ש מנדלבליט בזמנו, נלקחה בשבת כשהיא דתייה לתחנת המשטרה, שזה בעיני חמור יותר מאשר להילקח באזיקים”.

הוא פנה לדובר המשטרה, סנ”צ אריה דורון, שישב באולפן ואמר: “מישהו התפרץ בלילה ושדד את מאגרי הזעזוע הלאומי ואני מבקש שתחקרו את זה מיד”.