משפחות הפשע: נחשף מטען רב עוצמה ליד מסגד בג’ואריש ברמלה

כוח משימה מיוחד של המשטרה חשף וניטּרל מטען חבלה רב עוצמה המוכן להפעלה שהוטמן סמוך למסגד - ככל הנראה על רקע סכסוך בין משפחות הפשע במקום • נער בן 17 תושב רמלה נעצר כחשוד בגרימת מותם של ארבעה בפיצוץ ביום חמישי
חיים טוויל
י"ב אלול התשפ"ד / 14.09.2024 21:52

הצילו את חייהם של באי מסגד בשכונת ג’ואריש ברמלה: שוטרי תחנת רמלה, יחד עם לוחמי היחידה הטקטית של מג״ב וחבלני המשטרה במחוז מרכז, ביצעו הבוקר (שבת) פעילות מבצעית מוגברת וממוקדת בשכונת ג׳ואריש שברמלה – וחשפו מטען חבלה רב עוצמה, המוכן להפעלה, אשר אותר מוסלק בארון בזק סמוך למסגד בשכונה.

המטען הונח ככל הנראה על רקע סכסוך בין משפחות הפשע במקום.

חבלני המשטרה נטרלו את המטען לצד ביצוע סריקות לשלילת סכנה נוספת לציבור, ובסיום הועברו כלל הממצאים להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי והחבלה של משטרת ישראל.

ביום חמישי האחרון נשמע פיצוץ עז ברמלה ברכב סמוך לחנויות בעיר, וכתוצאה ממנו נהרגו ארבעה ונפצעו עוד 10 אנשים בדרגות פציעה שונות – בהם תינוק בן חודשיים במצב אנוש.

בפעילות מאומצת, מקצועית ונחושה נעצר חשוד במעורבות באירוע הפיצוץ – נער בן 17 תושב רמלה.

בהתאם לצו איסור פרסום ניתן לפרסם כי “היחידה המרכזית של משטרת ישראל במחוז מרכז עצרה, בתום חקירה מואצת ופעילות סמויה, קטין כבן 17 תושב רמלה, בחשד למעורבות באירוע הטראגי בו נהרגו אתמול 4 תושבי העיר”.

מעבר לכך, נדגיש כי כל שאר פרטי החקירה, לרבות נסיבות וממצאים שהובילו למעצרו, חוסים תחת צו אסור פרסום, כמו גם אסור פרסום כל פרט העלול להביא לזיהוי החשוד בשל היותו קטין.

מפקד מחוז מרכז, ניצב אבי ביטון, שיבח את פיקוד הימ”ר וכלל מערכי המודיעין והחקירות של המחוז, על איסוף, ניתוח וניהול מקצועי של מהלכים איכותיים שהובילו לזיהוי, איתור ומעצר מהיר של החשוד.

הוא הדגיש כי “אנו נמשיך ונפעיל את מלואה העוצמה המשטרתית בעיר, בכל המישורים, על מנת לאפשר לתושבי העיר לקיים אורח חיים תקין ובטוח לו הם ראויים”.

מפכ״ל המשטרה דני לוי שיבח את פעילותם של שוטרי מחוז מרכז בפיקוד ניצב אבי ביטון: “כפי שהתחייבתי אתמול, שמנו את ידינו על חשוד בגרימת מותם של 4 חפים מפשע – תוך פחות מ-24 שעות. הפעלנו את מיטב שוטרינו שפעלו סביב השעון, אספו ראיות, הפכו כל אבן עד למעצרו! הבטחתי שהמשטרה תחת פיקודי לא תנוח עד שנמצא אותו! נמשיך לעשות הכל כדי להילחם בפשיעה ולהחזיר את השקט והבטחון לציבור”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות