הקלטה מעזה: נחשף אות חיים ראשון של החטוף מתן אנגרסט

ענת, אימו של החייל החטוף מתן אנגרסט, חשפה בהפגנה לשחרור החטופים בתל אביב קטע קול מתוך סרטון שצילם חמאס ואותר על ידי צה"ל ברצועה • בהקלטה נשמע בנה פונה בקולו מהשבי לנתניהו בבקשה להצילו: "אני מאוד רוצה לראות את המשפחה ואת החברים שלי, זה מאוד חשוב"
חיים טוויל
י"א אלול התשפ"ד / 14.09.2024 20:55

ענת אנגרסט, אימו של  החייל החטוף מתן אנגרסט הנמצא בשבי חמאס ברצועת עזה, חשפה הערב (מוצאי שבת) אות חיים ראשון ממנו בפומבי – בהפגנה בתל אביב לשחרור החטופים, לאחר שהוצג לפני מספר ימים למשפחתו.

מדובר בקטע אודיו באורך שלוש וחצי דקות בקולו של מתן, בו נשמע בנה פונה בקולו מהשבי לראש הממשלה בבקשה להצילו. זהו קטע מתוך סרטון שצילם ארגון הטרור חמאס, אותר על ידי צה”ל, וטרם נחשף לציבור.

מתן הוקלט בסרטון הטרור כשהוא מעביר את המסר הבא: “נתניהו, אתה חייב, חייב לעשות את ההחלפה הזאת בין האסירים בישראל לאסירים פה. אני מאוד רוצה לראות את המשפחה ואת החברים שלי, זה מאוד חשוב. אני חושב שאתה מסוגל לזה, צריך לרצות, אבל אני סומך עליך! אתה יכול לעשות את זה ומקווה שכמה שיותר בקרוב”.

מתן נחטף מבסיס נחל עוז, הוא נלחם ונפצע. הוריו יודעים שקיבל טיפול רפואי לאחר החטיפה. הם קיבלו מידע מהחטופים שהוא החלים מפציעה קשה. מתן נלחם לצידם של תומר ליבוביץ’ הי”ד שנפל בקרב, איתי חן ודניאל פרץ הי”ד שגופותיהם נחטפו לרצועה.

אימו סיפרה בעבר כי הוא מוחזק במנהרה בתא ללא אוויר, כיוון שהוא חייל.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות