‘אתה משת”פ ובוגד, בוז לך!’: אישה תקפה את הזמר שולי רנד בצעקות

אישה תקפה באלימות מילולית את הזמר שולי רנד - רק בשל הסכמתו להופיע בטקס הזיכרון הממלכתי - וקראה לעברו: 'בוז, משת"פ! בוגד!' • אישתו, מגישת הטלוויזיה צופית גרנט, הזדעזעה - וכתבה פוסט: "מתנשאת שכמוך, אם היית עושה רבע ממה ששולי עושה"
אבי כץ
י' אלול התשפ"ד / 13.09.2024 17:56

מגישת הטלוויזיה צופית גרנט, רעייתו של הזמר שולי רנד, פרסמה פוסט כואב הו  סיפרה לחברים בשכונה בה השניים מתגוררים בתל אביב, כיצד אישה שצעדה עם כלב ברחוב תקפה את בעלה והאשימה אותו כי הוא בוגד – בכך שהוא משתף פעולה עם הממשלה, בשל הסכמתו להופיע בטקס הזיכרון הממלכתי.

“שכני היקרים מרחוב כרמלי, רציתי לשתף אתכם באנקדוטה כואבת מהבוקר”, כתבה צופית בפוסט שפורסם בדף ‘הרבנית’ בפייסבוק.

היא סיפרה: “שולי, אישי האהוב, יצא מהבית. כדרכו, הוא הלך בשקט, שקוע במחשבות על הימים הסוערים שהוא עובר. ברחוב פסעה לקראתו אישה עם כלב. בכל פעם שהוא רואה אותה, הוא מברך לשלום, אך הפעם היא הקדימה אותו – ובאלימות מצמררת רטנה לעברו: ‘בוז, משת”פ! בוגד!'”.

היא המשיכה לתאר: “שולי, בתמימות אופיינית, שאל: ‘קראת לי משת”פ?’. ‘כן’, השיבה האישה בכעס: ‘מי שמשתף פעולה עם הממשלה שרוצחת שבויים הוא משת”פ ובוגד’. שולי, בדרכו העדינה, ניסה להגיב ואמר: ‘אם רק היית שואלת אותי…’, אך היא קטעה אותו בחדות: ‘אין לי עניין לשמוע אותך. אתה משת”פ ובוגד, בוז לך!'”.

גרנט הוסיפה וסיפרה: “שולי עמד שם המום, פגוע עד עמקי נשמתו. הוא צלצל אליי בלחישה רועדת, וסיפר לי מה הוא מרגיש. ואני? אני מרגישה בחילה. בחילה קיצונית מול היכולת של אנשים לפגוע ולעלוב מבלי לדעת דבר וחצי דבר על האדם שעומד מולם ועל הלחצים שמופעלים מכל עבר”.

היא פנתה לאותה אישה: “ולך, גברת עם כלב, אני פונה מכאן. הפוסט הזה מתחיל ברחוב שלנו, אבל יעבור הלאה, עד שכבר נדע כולנו מי את באמת. מתנשאת שכמוך, אם היית עושה רבע ממה ששולי עושה למען משפחות החטופים, המשפחות השכולות, הפצועים והחיילים – בכלל, למען המדינה שלנו – אולי היית זוכה במעט כבוד. אבל במקום זאת, אנשים כמוך מצמצמים את הסיכוי שלנו כחברה בריאה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות