הרופא הבכיר שרד בנס את אסון המסוק ברפיח – אך נפצע קשה

ד"ר אייל היימן, מומחה לרפואת חירום ב'שערי צדק', נשוי ואב לחמישה ילדים, נפצע קשה בהתרסקות המסוק ברפיח - בדרך להצלת חיים • איש התקשורת מיכאל שמש מספר על החבר שעושה עבודת קודש ימים ולילות
אבי כץ
י' אלול התשפ"ד / 13.09.2024 16:12

האם יש עוד מקום אחד בעולם שיש בו אנשים כל כך נפלאים? איש התקשורת מיכאל שמש מ’כאן חדשות’  סיפר בחשבון הטוויטר שלו על ד”ר אייל היימן, מומחה לרפואת חירום ב’שערי צדק’, שנפצע קשה השבוע בהתרסקות המסוק ברפיח.

שמש כתב: “אני רוצה לספר על חבר, ד״ר אייל היימן, מומחה לרפואת חירום בביה”ח שערי צדק, שכמעט כל ילדי ירושלים עברו תחת ידיו המסורות.

היימן הוא רופא בכיר שכל רגע בחייו מוקדש להצלת חיים. איפה שאפשר להציל חיים הוא רוצה להיות. ולתרום. במקביל לעבודת הקודש העמוסה שלו בבית חולים: היימן מתנדב שנים בעמותה למען ילדים חולי סרטן. במקביל לעבודה שלו ולהתנדבות היימן משרת פעיל מאוד במילואים (בגיל 46!) ובפרט מאז 7.10. היימן מציל חיים של חיילים ושל כוחות הביטחון מסביב לשעון.

השבוע ד״ר היימן, נשוי להדס ואב ל-5 ילדים מתוקים, היה בדרך לעוד הצלת חיים.

כשמסוק ה’ינשוף’ שעליו נסעו – התרסק ברפיח, היימן נפצע קשה אך שרד בנס את התאונה הטראגית שבה נהרגו שניים מחבריו, דניאל אלוש ז״ל ותום איש-שלום ז״ל ונפצעו חברים נוספים.

אני מכיר את היימן באופן אישי, מדובר על רופא מומחה. אדם עם קריירה מסודרת בבית חולים גדול שגם ככה עושה עבודת קודש ימים ולילות. איפה יש עוד אנשים כאלה שלמרות הכל, יתעקשו להיות חלק מהצלת חיים במצבים הקשים והמסוכנים ביותר בזמן מלחמה? זה לא יאמן איזה אנשים יש כאן. רפואה שלמה לד״ר היימן היקר, עם ישראל זקוק לך”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות