גנץ: “לא צריכים לשלוט בעם אחר” • מגל: “נשאר עם אותה קונספציה”

איש התקשורת ינון מגל, מגיש תכנית 'הפטריוטים', תקף את בני  גנץ שהביע תמיכה במדינה פלשתינית: "נהרות הדם שקיבלנו בנתיים עדיין לא גרמו לשינוי התפיסה”
חרדים 10
י' אלול התשפ"ד / 13.09.2024 15:36

חבר הכנסת בני גנץ נשא אתמול דברים בכנס סגור במהלכו הביע את דעתו בעד הקמת מדינה פלשתינית ונגד שליטה ישראלית בכל יהודה ושומרון • “שלום זאת לא מילה גסה ואנחנו לא צריכים לשלוט בעם אחר”, אמר

יו”ר המחנה הממלכתי ח”כ בני גנץ נשא אתמול (חמישי) דברים בכנס סגור של מכון ‘אידאה’, במהלכו הביע את דעתו בעד הקמת מדינה פלשתינית ונגד שליטה ישראלית בכל יהודה ושומרון.

“שלום זאת לא מילה גסה ואנחנו לא צריכים לשלוט בעם אחר”, אמר גנץ.

הוא הדגיש: “הצורך שלנו בהסדרים מדיניים הוא צורך ברור”. הוא האשים את ראש הממשלה נתניהו ש”לא מוכן לקחת את הסיכונים הנדרשים לכך”.

יש לציין כי גנץ מוביל גישה כזו לפני השבעה באוקטובר וגם אחרי. בחודשים האחרונים דחף להפסקת המלחמה בעזה והכנסת הרשות הפלשתינית לרצועה. בשל ההתנגדות הנחרצת של נתניהו פרש מהממשלה.

בתקופת ממשלת בנט-לפיד הרבה גנץ כשר הביטחון לפגוש את יו”ר הרשות הפלשתינית אבו מאזן ואף אירח אותו בביתו שבראש העין.

‏איש התקשורת ינון מגל, מגיש תכנית ‘הפטריוטים’ בערוץ 14 תקף את גנץ ותהה מה כבר יכול לשנות את תפיסת הקונספציה של השמאל: “המדהים הוא שגם אחרי ה-7.10 השמאל נשאר עם אותה קונספציה: אנחנו ניסוג משטחים ובתמורה נקבל ‘שלום’ או לפחות שקט”.

מגל הוסיף: “‏נהרות הדם שקיבלנו בינתיים עדיין לא גרמו לשינוי התפיסה. ‏מענין אם יש בכלל משהו עלי אדמות שיכול לקרות וישנה זאת”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות