הרה”ח ר’ חיים ישעיה שטיינברג ז”ל, שנפצע בתאונה בקרעסטיר – נפטר ב’הדסה’

הרה"ח ר' חיים ישעיה שטיינברג ז''ל, בן 26 מחסידי קרלין בביתר עילית, שנפצע באורח קשה בשבוע שעבר בתאונה עם משאית ליד העיירה קרעסטיר - נפטר ב'הדסה' בירושלים • הותיר אחריו שלושה יתומים קטנים
יוסף גרינבוים
י' אלול התשפ"ד / 13.09.2024 00:13

ברוך דיין האמת: ב’הדסה עין כרם’ בירושלים נפטר הערב (ליל שישי), בגיל 26,  הרה”ח רבי חיים ישעיה שטיינברג ז”ל, מחסידי קרלין, תושב העיר ביתר עילית – שנפצע באורח קשה בשבוע שעבר בתאונה קשה ליד העיירה קרעסטיר שבהונגריה.

בשבוע וחצי האחרונים התפללו רבים לרפואתו. הוא הוטס ארצה בשבת בהטסה רפואית מיוחדת, לאחר שמצבו הידרדר בבית החולים בו אושפז בהונגריה. הרופאים בישראל המשיכו להיאבק על חייו, אך למגינת לב בני משפחתו וחבריו הוא השיב את נשמתו ליוצרה.

המנוח ז”ל נולד בביתר עילית בכ”ו כסלו תשנ”ח, לאביו הרה”ח רבי מנחם שטיינברג, מנהל ישיבת קרלין בביתר עילית, ולאמו מרת הינדא בלומא, בתו של הרה”ח רבי שאול יצחק פריינד, מזקני חסידי קרלין.

בבחרותו למד בישיבת קרלין סטולין ובהגיעו לפרקו נשא את רעייתו, בתו של הרה”ח רבי אשר גוטשטיין, מחסידי קרלין.

לפרנסתו, עבד במשרד התיווך רכטשפר-קליין בירושלים.

חבריו מספרים על חבר בעל טוב-לב, שנהג להאיר פנים לכל אדם.

בל’ אב נסע יחד עם עוד שלושה חברים להתפלל על ציונו של רבי ישעיה בן ר’ משה, כאשר רכבם התנגש במשאית ליד העיירה קרעסטיר שבהונגריה. כל נוסעי הרכב נפצעו – אך ר’ חיים ישעיה ז”ל לא שרד, למגינת לב, את הפציעה הקשה.

 הותיר אחריו את רעייתו  ושלושה יתומים קטנים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות