צה”ל תקף בנוציראת: 3 מחבלים מתוך 9 שחוסלו – עובדי אונר”א

צה"ל פרסם שמות של מחבלים שחוסלו בתקיפה ישראלית, בהם שלושה עובדי אונר"א ומחבלים שלקחו חלק בטבח ה-7 באוקטובר • השגריר דני דנון: "עד מתי ימשיך האו"ם לטמון את הראש בחול ולהתעלם מהעבודה שמחבלי חמאס השתלטו על סוכנות אונר"א"
חיים טוויל
ט' אלול התשפ"ד / 12.09.2024 17:09

צה”ל דוחה אחר הצהריים (חמישי) את האשמות של האו”ם על הרג עובדי סוכנות אונר”א בתקיפה ישראלית על מתחם בית ספר ‘אלג’עוני’ בנוציראת שבמרכז רצועת עזה – ומדגיש כי מדובר במחבלים.

דובר צה”ל מסר בהודעה: “אמש  הותקפו באופן ממוקד ובהכוונה מודיעינית של אמ”ן, שב”כ ואוגדה 252, מחבלים שפעלו במתחם פיקוד ושליטה במרחב ששימש בעבר כבית ספר ‘אלג’עוני’ בנוציראת.

“עם קבלת הטענה כי עובדים מקומיים פלסטינים של סוכנות אונר״א נהרגו בתקיפה, צה״ל פנה אתמול לסוכנות לקבלת פרטים ושמות על מנת לבחון לעומק את הטענה ונכון לכתיבת שורות אלה טרם נענה על אף פניות חוזרות ונשנות”.

דובר צה”ל הוסיף: “עד כה התקבל אימות לחיסולם של מספר מחבלים מארגון הטרור חמאס” –  ומנה את רשימת המחבלים שחוסלו, בהם עובדי אונר”א.

1. איסר קרצ’איא – מחבל בזרוע הצבאית ובמנגנון ביטחון הפנים של חמאס.

2. מחמד עדנאן אבו זאיד, מחבל בזרוע הצבאית של חמאס, עסק בשיגורי פצמ”רים לעבר כוחות צה”ל ושטח מדינת ישראל, שימש בעבר כפעיל בכוח הימי של הארגון, ושימש במקביל כעובד אונר”א.

3. באסם מאג’ד שהאין, ראש חולייה בזרוע הצבאית של חמאס, אשר השתתף בטבח הרצחני ב-7 באוקטובר במרחב עוטף עזה.

4. עמר אלג’דילי, מחבל בזרוע הצבאית ובמנגנון ביטחון הפנים של חמאס.

5. אכרם צאבר אלע’ליצ’י, מחבל בזרוע הצבאית ובמנגנון ביטחון הפנים של חמאס.

6. מחמד עיסא אבו אלמאיר, מחבל בזרוע הצבאית של חמאס, השתתף בטבח הרצחני ב-7 באוקטובר במרחב עוטף עזה.

7. שריף סלאם, מחבל בזרוע הצבאית של חמאס.

8. יאסר איבראהים אבו שראר – מחבל בזרוע הצבאית של חמאס ופעיל בועדות החירום של חמאס בנציראת, שימש במקביל כעובד אונר”א.

9. ⁠איאד מטר, מחבל בזרוע הצבאית של ארגון הטרור חמאס, אשר שימש במקביל כעובד אונר”א.

דני דנון, שגריר ישראל באו”ם, הגיב: “עד מתי ימשיך האו”ם לטמון את הראש בחול ולהתעלם מהעבודה שמחבלי חמאס השתלטו על סוכנות אונר”א. מי שנהרגו אתמול בתקיפת צה”ל הם 9 מחבלים עם דם על הידיים שחלקם השתתפו בטבח הברברי ב-7.10.

“מזכ”ל האו”ם – אני קורא לך להתעורר ולהתייצב לצד מדינת ישראל במשימת להכריע את ארגון הטרור הרצחני חמאס. אל תהיה משת”פ של טרוריסטים. אונר”א-עזה היא ארגון טרור שפעיליה השתתפו בטבח ה-7.10 חטפו ורצחו אזרחים ישראלים תמימים. הגיע הזמן לסגור את אונר”א”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות