החטופה ששוחררה: גיליתי את ירדן ביבס ועופר קלדרון במכלאות

עדינה משה, ששוחררה בעסקת החטופים הראשונה, סיפרה שירדן ביבס הביע בפני תקווה שאשתו שירי וילדיו לא נחטפו בידי המחבלים • "ניגשתי והיה חשוך לגמרי. שאלתי 'למה אתם במכלאה', הם אמרו שהם לא יודעים. כששאלתי אם התעמתו עם חמאס - הסתבר שכן"
חרדים 10
ט' אלול התשפ"ד / 12.09.2024 09:46

עדינה משה, ששוחררה בעסקת החטופים הראשונה, סיפרה הבוקר (חמישי), בראיון לגלי צה”ל, כי במהלך התקופה בה הוחזקה בידי חמאס במנהרת טרור, פגשה את ירדן ביבס ועופר קלדרון מניר עוז – שהוחזקו במכלאה.

“ניגשתי והיה חשוך לגמרי. שאלתי ‘למה אתם במכלאה’, הם אמרו שהם לא יודעים. כששאלתי אם התעמתו עם חמאס – הסתבר שכן. נתתי לזה יומיים ופניתי למפקד של הכיתה ששמרה עלינו. אמרתי לו ששמעתי קולות בעברית, אמרתי לו ‘הם מניר עוז’. הוא אמר לי ‘איך את יודעת?’.

“אמרתי לו שיביא אותם להיות איתנו, ואחרי יומיים הוא הביא את שניהם אלינו לשעה ואז החזיר אותם בחזרה למכלאה. למחרת הביא אותם עוד פעם לשעתיים”, סיפרה משה.

הוא הוסיפה, כי ירדן ביבס הביע בפניה תקווה שאשתו שירי וילדיו כפיר ואריאל לא נחטפו.

“ירדן ידע להגיד לנו שהוא יצא אל החמאסניקים מהממ”ד. שירי והילדים נשארו שם. הוא אמר: ‘אני מאוד מקווה שלא נכנסו אליהם כי כל המחבלים שהיו אצלי בבית תפסו אותי והובילו אותי למקום המפגש בקיבוץ, משם לקחו לחאן יונס’. כך הוא האמין הרבה זמן.

“בשלב מסוים הלכתי לברר עם החמאס אם שירי והילדים נמצאים עם חמאס. אמרו לי שייקח זמן לברר. יצרתי מההתחלה יחסים טובים והוגנים עם חמאס. הבנתי שזה יעשה לנו טוב”.

עוד סיפרה כי לא צפתה בתיעודים שפורסמו השבוע על ידי דובר צה”ל מ’מנהרת המוות’ בה נרצחו ששת החטופים. “מאז 7 באוקטובר אני שומעת רק מוזיקה”, הדגישה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות