עוד כיתת כוננות, רכב שטח: המתנה המפנקת של השר בן גביר לאלעד

חרדים 10
|
ט' אלול התשפ"ד / 11.09.2024 21:47
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר בישר במהלך סיור עבודה בעיר אלעד על העברת ענק של 3,800,000 ש”ח למרכיבי ביטחון, כיתת כוננות נוספת לביטחון העיר – ורכב שטח משטרתי לנקודת המשטרה בעיר • 1,300 תושבי אלעד הוציאו רישיונות לנשק בשנה האחרונה

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, ערך היום (רביעי) ביקור מקצועי, יחד עם צוות המשרד לביטחון לאומי וצמרת מחוז מרכז במשטרת ישראל – בעיר אלעד.

תחילה נפגש השר  עם ראש העיר הודה בוטבול וסגנו, וקבע מזוזה – יחד עם רב הקהילה הציונית דתית, הרב נחשון אברהם – בלשכת נציג עוצמה יהודית וסגן ראש העיר יניב בדלוב.

בסיור השתתפו מפקד מחוז מרכז במשטרה ניצב אבי ביטון וקציני משטרה נוספים, ויחד דנו בנושאי הביטחון של העיר.

במהלך הפגישה עם ראש העיר וסגנו, נציג מפלגת ‘עוצמה יהודית’ יניב בדלוב, אישר השר העברה של 3.8 מיליון שקלים למרכיבי ביטחון של העיר, הקמת כיתת כוננות נוספת לביטחון העיר, ורכב שטח משטרתי לנקודת המשטרה בעיר.

במהלך הסיור השר בירך על 1,300 תושבי העיר אלעד שהוציאו רשיונות לנשק בשנה האחרונה, בעקבות הרפורמה בנשק אותה הוא מוביל, במסגרתה נהפכה העיר אלעד החרדית לישוב זכאי לנשק.

בנוסף, נפגש השר בן גביר עם שוטרי תחנת ראש העין, וחברי כיתת הכוננות של העיר אלעד  – שבשיתוף פעולה הובילו  בשנה אחרונה לירידה דרסטית בפעילות העבריינית באלעד.

השר  בן גביר אמר בסיור: ״התרשמתי מאוד מעבודת המשטרה בעיר, בניצחו של מפקד מחוז מרכז ניצב אבי ביטון, שעושה עבודה טובה. אני רוצה לציין את נציג עוצמה יהודית וסגן ראש העיר יניב בדלוב על עבודה מעולה בשיתוף פעולה עם ראש העיר יהודה בוטבול. ההעברה של כ-4 מיליון ש”ח מהמשרד לביטחון לאומי לעיר אלעד זו בשורה אדירה שתחזק משמעותית את מרכיבי הביטחון בעיר”.

ראש העיר: “מודה ומברך את השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר וסגני יניב בדלוב על שיתוף הפעולה הפורה ועל הביקור החשוב היום בעיר שהביא בשורה אדירה של תקציב עתק למרכיבי הביטחון בעיר. מציין לשבח את שיתוף הפעולה המבורך והחשוב בין מפקד נקודת המשטרה והשוטרים לבין רבני העיר וראשי הקהילות. ברגישות ובמקצועיות”.

נציג עוצמה יהודית וסגן ראש העיר יניב בדלוב: “אני מודה עמוקות לשר על הזמן והמאמץ שהשקיע בביקור, על האוזן הקשבת ועל תשומת הלב לפרטים הקטנים. בשם כל תושבי העיר אני מודה לך על כארבעת מיליוני השקלים שהקצית לצורך מתן המענה הבטחוני לעיר מהפכת הבטחון בעיר אלעד יוצאת לדרך!”