ח”כ לשעבר אביר קארה מ’ימינה’ נחקר במשטרה • טוען: חקירת שווא

החשד המיוחס לחבר הכנסת מימינה לשעבר - הפרת צו שיפוטי והטרדה מאיימת כלפי תושב ראש העין • קארה טוען: "המשטרה - במקום להגן עליי, הקורבן העיקרי לסחיטות ולאיומים - עצרה אותי לחקירה"
חיים טוויל
ח' אלול התשפ"ד / 11.09.2024 20:57

אביר קארה, חבר הכנסת לשעבר מסיעת ‘ימינה’, נחקר במשטרה.

>>>מתגייסים עכשיו לעזור לעינב להתחתן ולהקים בית נאמן בישראל

החשד המיוחס לו – הפרת צו שיפוטי והטרדה מאיימת כלפי תושב ראש העין.

קארה כתב בחשבון הטוויטר שלו: “אתמול נלקחתי לחקירת שווא במשטרה, במהלכה נמנע ממני לשוחח עם עורך דין. זו לא הייתה חקירה רגילה, אלא נראה היה שמדובר בסיוע אקטיבי לכאורה של גורמים במשטרה לקרטל של עורכי דין, שמטרתו לרמוס אזרחים תמימים. הקרטל הזה מטיל אימה על אלפי אזרחים טובים בישראל, ואני, שנאבק נגדו, נמצא תחת איום מתמיד”.

הוא המשיך והאשים: “קרטל עורכי הדין פועל כמכונה דורסנית, ומפר באופן שיטתי כללי אתיקה וגם עבירות חמורות על החוק. לשכת עורכי הדין, אגב, מתעלמת מהנושא – זה לא מטריד אותה כרגע. יצאתי למאבק נגדם מבלי לדעת עד כמה נכלולית, אלימה ואגרסיבית החבורה הזו של עורכי הדין.

“אתמול, המשטרה – במקום להגן עליי, הקורבן העיקרי לסחיטות ולאיומים – עצרה אותי לחקירה, בטענה שהפרתי צו בכך שפרסמתי פוסט נגד אחד מעורכי הדין הללו”, כתב חבר הכנסת לשעבר.

“בית המשפט כבר דן בפוסט הזה וקבע שלא הייתה שום הפרת צו, ובכל זאת, מצאתי את עצמי נעול בחקירה ממושכת ותמוהה, כשנמנע ממני ייצוג על ידי עורך דין”.

מהמשטרה נמסר בתגובה חריגה הערב על טענותיו: “במענה לפניות כתבים, על מנת להעמיד דברים על דיוקם וכדי למנוע את הטעיית הציבור, נבהיר כי בניגוד לדברי הבלע והמידע הכוזב שהפיץ החשוד ברשת, ניתנה לו אפשרות בתחילת החקירה להיוועץ בסנגור אך הוא סירב.

בתחילת השבוע זומן לחקירה החשוד בעקבות חשד להפרת צו הגנה שהוצא על ידי בית המשפט, לאחר שהתנהלותו הוגדרה על ידי בית המשפט כהטרדה מאיימת”.

במשטרה הוסיפו: “לפיכך, הפרסום הרשתי מטעמו שגוי, שקרי ואנו דוחים אותו על הסף, כמו גם את התנהלותו המבישה כלפי השוטרים, הראויה לכל גינוי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות