מסמך מבכיר חמאס לסינוואר נחשף: איבדנו 95% מהיכולת הרקטית שלנו

חיים טוויל
|
ח' אלול התשפ"ד / 11.09.2024 19:25
שר הביטחון גלנט חשף מסמך שנכתב על ידי מח”ט חאן יונס בחמאס ראפע סלאמה לאחים סינוואר, בו הוא מתאר את מצבו הקשה של ארגון הטרור • “הוא זועק לעזרתם של האחים סינוואר, אבל הם כמובן לא יכולים להושיע אותו”

שר הביטחון יואב גלנט ביקר היום (רביעי) ביחידת איסוף מסמכים ושלל טכני (אמש”ט) באחד מבסיסי אגף המודיעין במרכז הארץ – וחשף מסמך שכתב מח”ט חאן יונס בחמאס –  שחוסל לפני כחודשיים, למנהיג ארגון הטרור יחיא סינוואר.

>>>מתגייסים עכשיו לעזור לעינב להתחתן ולהקים בית נאמן בישראל

שר הביטחון קיבל סקירה על הממצאים העדכניים שהובאו מרצועת עזה מקצין מודיעין ראשי תת-אלוף אבי קינן וממפקד היחידה אלוף-משנה ע׳ וסייר בין המחלקות השונות העוסקות במיון וניתוח כלל החומרים המגיעים מרצועת עזה.

שר הביטחון אמר בסיום הביקור: “אני רוצה להראות לכם כאן מבסיס המודיעין של צה”ל, איגרת שמשקפת מה אומרים בכירי החמאס על מצבם שלהם.

“זו איגרת שכתב ראפע סלאמה שחוסל על ידנו בחודש יולי אל האחים סינוואר. הוא מתאר את המצב – 70 אחוז מהנשק הושמד, 95 אחוז מהרקטות הושמדו, 50 אחוז מהמחבלים חוסלו או נפצעו והרבה מאוד ברחו. נשארו עם 20 אחוז, לשיטתו.

“זו מצוקה אמיתית שפוגעת בחמאס ופוגשת את המפקדים הבכירים ביותר”.

גלנט הוסיף: “הוא זועק לעזרתם של האחים סינוואר, אבל הם כמובן לא יכולים להושיע אותו. מדוע? כי אנחנו ממשיכים במאמץ שהתחיל בחודש אוקטובר ונמשך צעד אחר צעד, צעד אחר צעד ומגיע לכל בכירי החמאס. את זה הוא כתב לאחים סינוואר, גם אליהם אנחנו נגיע”.