הח”כית התנפלה על גפני – שענה: ‘מגיעה, צועקת, מצלמת ויוצאת’

חרדים 10
|
ח' אלול התשפ"ד / 11.09.2024 12:11
בדיון שהתקיים הבוקר בוועדת הכספים, תקפה ח”כ נעמי לזימי את יו”ר הוועדה משה גפני – וטענה נגדו כי הוא “נותן יד להפקרת החטופים” • גפני תקף: חושבת שוועדת הכספים זה רחוב קפלן. שתחפש מישהו אחר לעשות עליו את הסיבובים התקשורתיים והיחצניים המגוחכים שלה”

בדיון שהתקיים הבוקר בוועדת הכספים, תקפה ח”כ נעמי לזימי ממפלגת העבודה את יו”ר הוועדה משה גפני – וטענה נגדו כי הוא “נותן יד להפקרת החטופים”.

אין זו הפעם הראשונה שהח”כית מגיעה אל הוועדה כדי לתקוף את היו”ר החרדי.

בתגובה, הוא ענה לה: “תסתמי כבר”.

לזימי הגיבה: “פדיון שבויים, קדושת החיים ומוסר יהודי – זה צריך להיות התפקיד של גפני ולא העיסוק הבלתי פוסק בכיסוי חובות לרשתות שלו ותקציבי עתק למקורבים. גפני, תגיד עליי מה שאתה רוצה. זה לא מזיז לי. אתה מהקואליציה, אתה היית צריך לעצור את זה, האחריות היא שלך. אתה לא עשית את זה”.

ח”כ גפני הגיב בחשבון הטוויטר שלו על העימות: “נעמה לזימי חושבת שוועדת הכספים זה רחוב קפלן. בכל פעם מחדש מגיעה למספר דקות, אמנם בלי מגפון, אבל בקול מוגבר ובצעקות, ללא קשר לנושא הדיון, צועקת, דואגת לצילום מלא של ההצגה, מפיצה לתקשורת ויוצאת מבלי להישאר לדיונים האינטנסיביים עצמם”.

גפני הוסיף: “נושא החטופים הוא לא נושא פוליטי ואם יש מי שמפקיר את החטופים – זאת היא.

“אני אמשיך לפעול ולהיפגש כל העת עם משפחות החטופים ולעשות הכל כדי שיחזרו במהרה ובשלום, והיא שתחפש מישהו אחר לעשות עליו את הסיבובים התקשורתיים והיחצניים המגוחכים שלה.

“הציבור הישראלי אינטליגנטי מספיק בשביל לדעת מי עושה ופועל, ומי סתם צועק לצרכי פריימריז”.