אב חטוף: היו עליי איומים בתביעות דיבה מתוך מטה משפחות החטופים

חרדים 10
|
ח' אלול התשפ"ד / 11.09.2024 11:49
קובי, אביו של יונתן סמרנו הי”ד שנרצח במסיבת הנובה וגופתו נחטפה לרצועת עזה בידי עובד סוציאלי של אונר”א, סיפר על תקרית שהייתה לו בתוך מטה משפחות החטופים • “אני לא רוצה לראות תמונה של הבן שלי ולצדה שלט של ‘די להרג אזרחים’. אין שם אזרחים, יש שם מחפים על פשע”

קובי סמרנו, אביו של יונתן הי”ד, בן 21,  שנרצח בשטח מסיבת הנובה בקיבוץ רעים וגופתו נחטפה לרצועת עזה ב-7 באוקטובר, סיפר בריאיון הבוקר (רביעי) עם ינון מגל וברק סרי ברדיו 103FM על תקרית שהייתה לו בתוך ‘מטה משפחות החטופים’.

בפתח הריאיון סיפר: “הבן שלי נחטף בידי עובד סוציאלי של אונר”א, גם הארגון הנאצי הזה היה שותף לטבח. אם אנחנו עושים סקרים מי במדינה רוצה להחזיר חטופים ומי לא, הגענו למקום מאוד נמוך. יש פה במדינה הרבה סגנים, בדימוסים, אנשים שמחפשים רק ללכלך. אנחנו לא דיפלומטים, לא נבחרי ציבור, אנחנו אנשים פשוטים.

“יש פה אנשים שצברו המון ניסיון, גם תקשורת, גם דיפלומטיה וגם ביטחון, הם ממנפים את זה לניסיון רק להפיל ממשלה. לא סבבה פה, אנחנו לא במצב מושלם, אנחנו במלחמה”.

הוא הוסיף וטען: “ארגוני המחאה חברו לאחים לנשק, זה הגיע גם לשלום עכשיו ודי לכיבוש. אני לא רוצה לראות תמונה של הבן שלי ולצדה שלט של די להרג אזרחים. אין שם אזרחים, יש שם מחפים על פשע.

“יש לנו את הצבא הכי מוסרי בעולם, אנחנו סובלים לא מעט מביקורת מחוץ. בטח אנחנו לא צריכים לבוא עם ביקורת מבפנים.

“יש הרבה אנשים שהצליחו לעשות לעצמם פרנסה בתחבולות. כל הלשעברים, כל הבדימוסים האלה, הם צברו כל כך הרבה ניסיון בחיים שאני לא רוצה לשמוע מה לא בסדר. אני רוצה לראות פתרונות. נפגשתי עם אנשים עם ניסיון רב, חשבתי שהם הזמינו אותי לשיח של ריכולים. בוא תביא לי פתרון.

“אני שומע מהמשפחות הרבה יותר מאשר ממרמטכ”לים לשעבר, שרי ביטחון לשעבר וראשי ממשלה לשעבר. אני חושב שנתניהו הוא חלק מהאשמה, אבל יש פה עוד הרבה אשמים”.

בנוסף סיפר: “היו עליי איומים בהוצאות דיבה כאלה ואחרות, כן, מתוך המטה, גם זה היה בעבר”.