רופא בדואי מ’ברזילי’ נהרג בשורות דאע”ש בסוריה

ד"ר עת'מאן עבד אלקיעאן, בדואי ישראלי, סטאז'ר בבית החולים ברזילי, נהרג לאחר שהצטרף שורות דאע"ש ולחם בקרבות בסוריה • העיתונאי אלון בן דוד במעריב: לשב"כ ידוע על כ-30 ערבים ישראלים שהצטרפו עד כה לארגוני ג'יהאד הלוחמים בסוריה • "המחשבה שמי שעד לא מזמן ניתח ישראלים החליף את אזמל המנתחים בסכין לעריפת ראשים – מצמררת"
כ"ה תשרי התשע"ה / 19.10.2014 09:53

בדואי ישראלי, סטאז’ר בבית החולים ברזילי באשקלון, נהרג לאחר שהצטרף אל שורות ארגון הטרור הרצחני דאע”ש ולחם בקרבות בסוריה. כך מדווח העיתונאי אלון בן דוד ב’מעריב השבוע’.

על פי הדיווח, ד”ר עת’מאן עבד אלקיעאן, בן 26, תושב הפזורה הבדואית שבנגב, שהתגייס לשורות דאע”ש נהרג במהלך חודש אוגוסט האחרון בסוריה. בן דוד מציין בדיווחו כי עד לפני שנה עשה אלקיעאן סטאז’ ברפואה במחלקה הכירורגית של בית החולים ברזילי באשקלון.

“המחשבה שמי שעד לא מזמן ניתח ישראלים החליף את אזמל המנתחים בסכין לעריפת ראשים – מצמררת”, כותב בן דוד.

עוד מציין בן דוד, כי לשב”כ ידוע על כ-30 ערבים ישראלים שהצטרפו עד כה לארגוני ג’יהאד הלוחמים בסוריה, בהם גם דאע”ש.

בן דוד כותב עוד, כי אמנם 30 מתגייסים לשורות האסלאם הקיצוני הוא מספר זניח, אך בקרב הצעירים שבערביי ישראל “יש מגמה גוברת של תסכול וניכור ממדינת ישראל. תחושה של מדינה שדוחה אותם ולא מציעה להם עתיד. קיימת גם אכזבה מהמנהיגות שלהם, שנראית עסוקה יותר בדאגה לפלסטינים מאשר לרווחתם של האזרחים שבחרו בה”.

מבית החולים ‘ברזילי’ נמסר: “הסטאז’ר עת’מאן עבד אלקיעאן סיים את לימודי הרפואה בירדן ולאחר שעבר את בחינות ההסמכה לקבלת רישיון זמני במדינת ישראל, התחיל בפברואר לבצע סטא’ז במרכז הרפואי ברזילי.

“הוא בחר לבצע חודש בחירה בבית החולים סורוקה והיה אמור להתחיל במאי 2014.

“בחודש זה אבדו עקבותיו והוא לא התייצב בבית החולים סורוקה. גורמי ביטחון פנו אלינו וחקרו לגביו ואז נודע לנו שהוא בחר להצטרף לשורות דאעש”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות