יועץ ראש הממשלה לעג לוועדת החקירה האזרחית: “עלי אקספרס”

יועצו הבכיר של נתניהו תקף את העיתונאי בן כספית בטוויטר, תוך שהוא מגחיך את 'ועדת החקירה האזרחית' • אייל אשל, אביה של התצפיתנית רוני הי"ד: "מזלזל בוועדת החקירה שאני ומשפחות שכולות הקמנו כדי לקבל תשובות בסיסיות"
חרדים 10
ח' אלול התשפ"ד / 11.09.2024 00:36

יונתן אוריך, יועצו הבכיר של ראש הממשלה בנימין נתניהו, לעג היום (שלישי) בחשבון הטוויטר שלו  ל’וועדת החקירה האזרחית’ החוקרת את מחדלי ה-7 באוקטובר.

היה זה כאשר אוריך עקץ את העיתונאי בן כספית: “אני במקום בן כספית הייתי נעלב על כך שלא הזמינו אותי להעיד בפני ועדת החקירה האלטרנטיבית בחסות עלי אקספרס”.

אייל אשל, אביה של התצפיתנית רוני אשל הי”ד שנפלה ב-7 באוקטובר, השיב לו: “ובכן, דובר ראש הממשלה מזלזל בועדת החקירה האזרחית שאני ומשפחות שכולות הקמנו כדי לקבל תשובות בסיסיות ועל מנת שאבין איך קרה שהבת שלי נשרפה למוות.

“מר אוריך, מתי בכוונתכם להקים ועדת חקירה ממלכתית? שואל בשביל הבת שלי שכבר לא יכולה לשאול את השאלה הזאת”.

איש התקשורת ינון מגל צירף את הכותרת שפורסמה בחדשות 12 – “יועץ ראש הממשלה לועג לוועדת החקירה של המשפחות השכולות” – וכתב: “לא הבנתי. ועדת החקירה האלטרנטיבית הזאת שנראית כמו בדיחה עם מסקנות כתובות מראש ושתולה על הקיר באופן לא חוקי את סמל המדינה, היא עכשיו ‘של המשפחות השכולות’? מה זה הקשקוש הזה?”

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות