בשבוע הבא: ועידת צירי שלומי אמונים והנציגים ברשויות המקומיות

בוועידה ישתתפו הנציגים ברשויות המקומיות ברחבי הארץ, ראשי הקהילות ומנהלי המוסדות - והפעילים המרכזיים של 'שלומי אמונים' • השר מאיר פרוש: "להתניע מחדש ולרענן את היעדים בדרך לעוד שנים רבות של עשייה לטובת הכלל והפרט"
אריה ריבקינד
ז' אלול התשפ"ד / 10.09.2024 12:54

תנועת ‘שלומי אמונים’ באגודת ישראל תקיים בשבוע הבא ועידת ענק לצירי התנועה, בהשתתפות ראשי התנועה, הנציגים ברשויות המקומיות ברחבי הארץ, ראשי הקהילות ומנהלי המוסדות, והפעילים המרכזיים של התנועה.

בוועידה שתתקיים ביום רביעי ט”ו אלול ישתתפו מאות מאנשי התנועה, אשר הינם אנשי המפתח שבזכותם העשייה ממשיכה להתקיים, בפרט עם הרחבת השורות בחיזוק הנציגות המשמעותית בבחירות האחרונות לרשויות המקומיות – בהן גדלה הנציגות של התנועה והתרחבה באופן מיוחד גם לערים חדשות.

כחלק מהוועידה הוחלט לקיים יום קודם לכן – ביום שלישי י”ד אלול, יום עיון והעשרה ייעודי לחברי המועצות מטעם התנועה ברשויות המקומיות, בכדי שהוותיקים ובפרט החדשים יקבלו כלים נוספים לטיוב עבודתם הציבורית.

יו”ר שלומי אמונים, השר מאיר פרוש, בירך על כינוס הוועידה: “קבענו את סלוגן הוועידה ‘כשהנציגים מתקהלים הקהילות מיוצגות” כי זהו מהותה של תנועת שלומי אמונים. מאז שאבי הרב מנחם פרוש ז”ל הקים את התנועה לפני 48 שנה, כל מטרתנו הייתה אחת – ייצוג הולם לקהילות הקודש.

“כעת, כמחצית השנה לאחר הבחירות לרשויות המקומיות, מן הראוי בהחלט שנקיים ועידה זו בכדי להתניע מחדש ולרענן את היעדים בדרך לעוד שנים רבות של עשייה לטובת הכלל והפרט”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות