“פסיכוזת המונים”: ינון מגל סגר חשבון בשידור חי עם יגאל גואטה

ינון מגל ובן כספית שוחחו על הקלטות ראש הממשלה ב'שבעה' אצל משפחת דנינו • מגל: "ביבי ידע שהוא יתקוף אותו ובכל זאת הגיע. היו לכם הקלטות כי יגאל גואטה חבר שלו, אז הוא הביא לו את ההקלטה"
חרדים 10
ז' אלול התשפ"ד / 10.09.2024 12:37

ינון מגל ובן כספית שוחחו הבוקר (שלישי), בפתח תוכניתם ברדיו 103 על ההקלטות שפורסמו בביקורו של ראש הממשלה ורעייתו שרה בבית משפחת החטוף אורי דנינו  הי”ד.

“אנחנו בפסיכוזת המונים. הכול אצלכם פוזיציה וגם אלחנן דנינו אצלכם זה בגלל שהוא תקף את נתניהו. תקף את נתניהו אז זה חגיגה. הוא פתח את מהדורת החדשות בתבהלה 12”, אמר ינון.

הוא הוסיף: “אתם קולטים את האירוע? ביבי ידע שהוא יתקוף אותו ובכל זאת הגיע. היו לכם הקלטות כי יגאל גואטה חבר שלו, אז הוא הביא לו את ההקלטה. פה פשוט מדובר על מישהו שתקף את נתניהו לא משנה מימין או משמאל, הוא תקף את נתניהו”.

בן האזין בקושי רב לדבריו של ינון – ונתן שורה של הקלטות מהשיחה בין נתניהו ומשפחת דנינו. “אלחנן דנינו לא תקף את נתניהו. הוא עשה את זה במתינות ונועם. הוא אמר את האמת”, הסביר. “צופי ערוץ 14 לא שמעו את ההקלטות אלא רק את התגובה של נתניהו וזה עוד רגע מביך בתולדות הערוץ הזה. הטקסטים שלא ייאמנו שנשמעו אתמול היו של בני הזוג נתניהו. שרה אומרת אתמול ברוב חוצפתה ותועבתה שאמרו לדנינו להגיד את הדברים”.

השניים שוחחו גם על הסרט ‘תיקי ביבי’ שהוקרן אמש בפסטיבל טורונטו וגרר תגובות רבות.

ינון אמר: “הבנתי שמי שראה את הסרט, לא חייב להישאר ער. אין שם שום דבר חדש. שורה תחתונה, אין כלום. לא היה כלום כי אין כלום, לא יהיה כלום, לא היה כלום, שום דבר. מחרטטים במוח, ‘סרט, סרט, הקלטות, דרוקר, חברת הפקות’, בסוף, כרגיל, כלום. שום דבר. אין כלום”.

בן השיב: “כמו שאמרת בזמנו ‘התיקים ייפלו ויקרסו בשימוע’. כל עבריין או לא עבריין שתתייעץ איתו, יגיד לך ‘משפטים, רק בסוף בפסק הדין’, אל יתהלל חוגר כמפתח. אם הסרט היה כל כך כלום ושום דבר, אתה יודע להסביר לי למה משפחת נתניהו רצה לבית דין בישראל בדרישה חד משמעית לא להקרין אותו אם אין בו כלום?”.

בתגובה אמר ינון: “אולי כי זו עבירה על החוק, אולי כי אסור להדליף חומרים מתוך חקירות”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות