ליברמן קורץ לסרוגים? יו”ר ‘הבית היהודי’ לשעבר יוסי ברודני הצטרף אליו

יוסי ברודני, שבעבר נמנה על שורות הליכוד ושימש גם כיו"ר הבית היהודי, החליט להצטרף למפלגת ישראל ביתנו • "ליברמן מנהיג פרגמטי הרואה את טובת העם והציבור, וכזה אשר אוכל לבטוח בו במשימה של שיקום המדינה"
אריה ריבקינד
ז' אלול התשפ"ד / 10.09.2024 11:11

ראש עיריית גבעת שמואל יוסי ברודני, שבעבר היה מזוהה עם הליכוד ולאחר מכן עמד בראש מפלגת ‘הבית היהודי’ מצטרף למפלגת ישראל ביתנו.

עדיין לא ברור מה יהיה מקומו של ברודני ברשימת ישראל ביתנו לכנסת הבאה, אך הצטרפותו למפלגה נתפסת כניסיון של ליברמן לקרוץ לחובשי הכיפות הסרוגות.

יוסי ברודני: “זהו צו השעה לפעול לשיקום העם והמדינה. מתוך כך החלטתי להצטרף למפלגת ישראל ביתנו בראשותו של ח”כ אביגדור ליברמן, האיש בעל הניסיון הגדול ביותר להוביל את מדינת ישראל כראש ממשלה אל מול האתגרים השונים העומדים בפניה.

“מדובר במנהיג פרגמטי הרואה את טובת העם והציבור, וכזה אשר אוכל לבטוח בו במשימה הכל כך חשובה של שיקום המדינה בביטחון, בחברה ובכלכלה.
בטוח אני, כי יחד נוכל לשלב ידיים ולהביא לשינוי אמיתי שמדינת ישראל זקוקה לו כיום”.

ח”כ אביגדור ליברמן: “אני מברך את יוסי ברודני, ראש עיריית גבעת שמואל, על הצטרפותו למפלגת ישראל ביתנו. יוסי הצליח להפוך את גבעת שמואל לדוגמה ומופת של סובלנות ושיתוף פעולה בין חילונים לדתיים, מיישם הלכה למעשה את עקרון ‘חיה ותן לחיות’ ומסייע בהגשמת האחדות שאנו שואפים לה.

“תחת הנהגתו, גבעת שמואל הגיעה לצמרת הערים המובילות בנתוני הגיוס והקצונה לצה”ל, ונמצאת בראש הערים המובילות בחינוך כבר עשור שנים ברציפות, עם אחוז זכאות לבגרות של 97.4%. יוסי מוביל כראש עיר את כל הערכים בה מפלגת ישראל ביתנו מחזיקה וקווי היסוד של הממשלה הבאה: שוויון בנטל, לימודי ליבה, ביטחון וכלכלה איתנה.

“אני בטוח שעם הצטרפותו נקדם יוזמות שיביאו להעצמת ערכי הציונות והאחדות בחברה הישראלית. ברוך הבא למפלגת ישראל ביתנו.”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות