כך סוכלה חוליית מחבלים מחברון בדרך לפיגוע מיידי

השב"כ סיפק את המידע המודיעיני, לפיו מחבל עושה את דרכו מחברון למרכז הארץ בתוך רכב הסעות • בפשיטה דרמטית הוא נשלף מהרכב המסחרי בכביש 6 ובחקירה הסגיר את שני שותפיו, תושבי הכפר בני נעים שנעצרו בביתם • בחיפוש אותר הנשק עימו הם תכננו לבצע את הפיגוע
חיים טוויל
ז' אלול התשפ"ד / 09.09.2024 21:32

החשוד שנעצר היום (שני) בפשיטה על רכב הסעות שהסיע שב”חים בכביש 6 היה חלק מחוליית מחבלים, תושבי הכפר בני נעים באיזור חברון, שתכננה לבצע פיגוע במרכז הארץ באופן מיידי.

לפי דיווח ב’כאן חדשות’, שב”כ סיפק את המידע המודיעיני, לפיו המבוקש החל את דרכו למרכז הארץ בתוך רכב הסעות, לצד שוהים בלתי חוקיים נוספים, ככל הנראה כדי להקשות על זיהויו.

עם קבלת המידע הוקפצו כוחות רבים לכביש 6, מסוק הועלה לאוויר, ושב”כ שלח את הלוחמים המיומנים ביותר – צוות טקילה – ששלפו את החשוד מהרכב והובילו אותו לחקירה.

על המחבל לא נמצאו אמצעי לחימה או מטענים, אולם ייתכן שהמטען המתין לו בשטח הארץ או שהיה אמור להישלח אליו.

במהלך החקירה בשב”כ הוא הסגיר את שני שותפיו, שנעצרו בביתם.

הנשק שנתפס בידי המחבלים I צילום: דוברות שב”כ

בהודעה משותפת לדוברות שב״כ, דובר צה״ל, ודוברות משטרת ישראל נמסר: “הותר לפרסום כי בפעילות של שב”כ בשיתוף צה”ל ומשטרת ישראל נעצרו שלושה פעילים תושבי הכפר בני נעים באזור חברון, אשר תכננו פיגוע בטווח הזמן המיידי.

“אחד הפעילים נעצר בכביש 6 היום בשעות הצהרים, בפעילות מהירה של כוחות שב”כ ומשטרת ישראל והועבר לחקירת שב”כ. בעקבות חקירתו בשב״כ, נעצרו 2 חברי חוליה נוספים בביתם.

“בחיפוש שבוצע אותרו ברשותם אמצעי לחימה עימם תכננו לבצע את הפיגוע. השלושה הועברו להמשך חקירה בשב”כ”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות