נתניהו על השיחה הקשה עם אב החטוף: ‘אני מקשיב, לא שופט’ • צפו

ראש הממשלה התייחס הערב להקלטות שפורסמו מהשיחה שהתנהלה כאשר קיים ניחום אבלים בבית משפחת דנינו, שבנה אורי הי"ד נחטף ונרצח בשבי • "רעייתי ואני הולכים למפגשים קורעי לב, שפשוט שוברים את הלב לרסיסים" • משפחת בונצל מתחה הערב ביקורת על התקשורת
אריה ריבקינד
ו' אלול התשפ"ד / 09.09.2024 19:56

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הערב (שני) להקלטות שפורסמו מניחום האבלים שלו בבית משפחת דנינו שבנה אורי הי”ד נחטף ונרצח בשבי.

“אני שומע את הזעקה של משפחות החטופים שאיבדו את היקר להן מכל”, אמר נתניהו. “רעייתי ואני הולכים למפגשים קורעי לב, שפשוט שוברים את הלב לרסיסים. אני שומע, אני מקשיב, אני גם לא שופט, ואני עושה הכל כדי להחזיר את החטופים וכדי לנצח במלחמה”.

בהקלטות שפורסמו היום ברשת ב’ נשמע אלחנן, אביו של אורי, מותח ביקורת חריפה על נתניהו, כשהגיע יחד עם רעייתו שרה לנחם בבית המשפחה.

משפחת בונצל, שבנה עמית הי”ד נפל בעזה, מתחה הערב ביקורת על התקשורת שפרסמה את הקלטות השיחה בין ראש הממשלה למשפחת דנינו.

“שלום למשפחת נתניהו.

“בשעה האחרונה עושה התקשורת שימוש בדברים שאמרו לך משפחתו של אורי דנינו ז”ל במהלך ניחום אבלים (בטוחני שלא הייתה להם כוונה שהדברים יתפרסמו)”.

עוד הוסיפו במשפחה השכולה:  “לצערנו הרב הם עשו הקשר בין אובדנך האישי הגדול של יוני אחיך הי”ד ובין תפקידך כראש ממשלה.

“לצערנו נעשה שימוש לא מכבד בשמו של אחיך יוני הי”ד בהקשר למלחמה בעזה ובהקשר לתפקודך כרה”מ בשנים האחרונות. שימוש בשמו של יוני גיבור ישראל בהקשר זה מהווים פגיעה בנו כמשפחה שכולה. אין ולא היה מקום לעלות את שמו של אחיך יוני גיבור ישראל בעת הזו.

“ביקורת נגדך כראש ממשלה היא לגיטימית ומקובלת. אבל לטעון ‘שעשית את הקרירה שלך על גבו של אחיך ‘? אמירה שכזו היא פגיעה לא רק בך ובמשפחת נתניהו אלא גם בנו משפחת השכול. זר לא יבין את הכאב הצורב של אובדן של בן,אח, אבא!!! אסור לעולם לערב את הגיבורים הקדושים בשום עניין פוליטי ואו כל עניין אחר”.

עוד הוסיפה המשפחה: “אחרי מות קדושים מחויבים אנו לנורמה שלפיה לאחר מותו של אדם אין לדבר בגנותו, ואו לעשות שימוש בשמו לשווא ויש לעסוק רק במעלותיו. ובטח שלא לערב את יוני גיבור ישראל שהציל יהודים רבים רבים במחלוקת הפוליטית במדינה.

“בשם הדורות שיבואו ויגדלו כאן לאור האבוקה הגדולה של הגיבורים ושל אחיך יוני , בהרכנת ראש אך בזקיפות קומה, אנו משפחת בונצל מצדיעים לאחיך יוני ולכל גיבורי ישראל. מתוך הערכה כנה ועמוקה, מתוך תפילה להצלחת האומה במלחמתה המוסרית והצודקת מכל והדרישה לניצחון מוחץ, עם ישראל חי!

“משפחת בונצל”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות