כתב חרדי שדיווח על צעיר שנטש את גור והתגייס לצבא – ספג איומים

מאיר אוליאל, כתב חרדי במקומון 'אשדוד אונליין' בעיר אשדוד, פרסם כתבה על צעיר ממשפחה של חסידי גור בעיר שהתגייס לצה"ל • בחסידות גור וגורמים קיצוניים בעיר לא אהבו את הדיווח
אבי כץ
ו' אלול התשפ"ד / 09.09.2024 19:29

מאיר אוליאל, כתב חרדי במקומון ‘אשדוד אונליין’ בעיר אשדוד, פרסם כתבה על צעיר ממשפחה של חסידי גור בעיר שהתגייס לצה”ל – וספג איומים והטרדות.

בכתבה שפורסמה במקומון הוצג סיפורו של יחיאל וייס, בן 19, שנטש את חסידות גור, והתגייס לשירות קרבי בצה”ל.

“החלטתי סופית שאני מתגייס אחרי 7 באוקטובר, אבל חשבתי על זה הרבה קודם”, סיפר המתגייס. “תמיד חלמתי על הרגעים האלה כמו ההשבעה בכותל, סיום מסע כומתה. ראיתי חברים שעושים את זה וידעתי בפנים שאני יום אחד אהיה שם”.

לפי דיווח באתר ynet, אוליאל הופתע שפרסום הסיפור גרר תגובות נזעמות מצד בני הקהילה.

בהודעות וואטסאפ שקיבל נכתב: “שלום לך ‘עיתונאי חרדי’ ירוד ומסכן. בשם מי אתה מפרסם ריאיון עם בחור ישיבה לשעבר, שמתנהג היום איך שהוא רוצה בשם כולנו? החברה החרדית מקיאה אותך. תתבייש לך על מי שאתה. אפס קטן ומלוכלך. לך תחפש את מקומך בציבור החילוני. אנחנו נמות ולא נתגייס. נרדוף אותך בכל מקום. תכין את עצמך, חצוף מחוצף”.

עוד סיפר העיתונאי כי לאחרונה הוא נתקל באשדוד באמירות כלפיו ברחוב מצד מי שנמנים עם הקיצוניים  בעיר. לאתר ‘חרדים אשדוד אמר: “ספגתי קריאות לא נעימות בפארק ברובע ח’ מחסידים שטענו לעברי שאני משתף פעולה עם המערכת לגיוס חרדים ושירדפו אותו ועוד אמירות לא נעימות. אבל מעולם לא ירקו לעברי או קיבלתי איומים קונקרטיים.

“באותו לילה אחרי הפארק קיבלתי הודעה מאוד לא נעימה מאדם שהסביר לי ‘שלא מקובל עליו שאני כותב נגד החסידות'”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות