בתו של הנרצח: היה מחדל! איך זה קרה? זה כמו שיכניסו אקדח לנתב”ג

אורלי בירנבאום, שאביה יורי הי"ד נרצח בפיגוע הירי ב'מעבר אלנבי', מתקשה להשלים עם האובדן: "הוא השאיר אותנו לבד, יתומים בלי אמא ובלי אבא ואני באמת לא יודעת איך להמשיך לחיות בלעדיו" • "זה פשוט לא מובן איך דבר כזה קורה, שמכניסים אקדח למקום כזה מאובטח?!
חרדים 10
ו' אלול התשפ"ד / 09.09.2024 15:17

אורלי בירנבאום, בתו של יורי בירנבאום הי”ד שנרצח ב’מעבר אלנבי’, טענה היום (שני) בתכנית ‘בחצי היום’ ברשת ב’, כי הכנסת האקדח שרצח את אביה ושני חבריו נובעת ממחדל חמור.

אורלי: “מישהי שאבא שלה עובד שם, שלחה לי הודעה, שאבא שלי הציל את אבא שלה בגופו. אבל אני לא רוצה שהוא יהיה גיבור. היה שם מחדל! זה פשוט לא מובן איך דבר כזה קורה, שמכניסים אקדח למקום כזה מאובטח?! זה כמו שיכניסו אקדח לנתבג.

“זה לא נתפס, זה פשוט מחדל שאבא שלי שילם בחיים שלו – ומה יש לקחת? לקחו לי את אבא שלי”, הוסיפה. “הוא השאיר אותנו לבד, יתומים בלי אמא ובלי אבא ואני באמת לא יודעת איך להמשיך לחיות בלעדיו”.

אמיליאנו אברמוביץ’ שעבד עם יוחנן שחורי, יורי בירנבאום ואדריאן מרסלו פודסמסר הי”ד במעבר אלנבי, סיפר עליהם הבוקר ברשת ב: “אנשים מצויינים, כולם אבות לילדים, מאוד עצוב לי. יורי אדם מדהים, היה מגדל את שלושת ילדיו לבד, תמיד עם חיוך. אשתו נפטרה מסרטן לפני כמה שנים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות