כתב אישום נגד ערבי שתקף נערים יהודים באבנים ובגז פלפל בירושלים

חיים טוויל
|
ו' אלול התשפ"ד / 09.09.2024 14:56
לפני כחודש תקפו ערבים שני נערים יהודים בירושלים באבנים ובגז פלפל • לאחר התקיפה פנה חוננו למשטרה בדרישה לעצור את התוקפים • אחד התוקפים נעצר והוגש נגדו כתב אישום •  “נלווה את התיק בדרישה לענישה מחמירה ומרתיעה”

לפני כחודש הותקפו שני נערים יהודים בידי ערבים, שיידו עליהם אבנים והתיזו גז פלפל, בשכונת הגבעה הצרפתית בירושלים.

לאחר התקיפה נמלטו התוקפים לשכונת עיסאוויא הסמוכה.

עו”ד חיים בלייכר מחוננו פנה במכתב למשטרה בבקשה לאתר את התוקפים ולהעמידם לדין. באחרונה עודכן עורך הדין  כי נעצר חשוד בתקיפה והוגש נגדו כתב אישום.

במכתב ששלח מתאר עו”ד בלייכר כיצד הותקפו הנערים: “מרשי וחברו חזרו מבית הכנסת והלכו לכיוון ביתם. בשלב מסוים הבחינו בארבעה נערים בני מיעוטים בגילאי ה-16 אשר אחד מהם היה מוכר למרשי בעבר מהשכונה.

החשודים התקרבו לנערים היהודים ושאלו אותם מה השעה, והנערים ענו להם. לאחר מכן הוסיפו ושאלו בני כמה אתם? והנערים ענו – 15. או אז אחד מהחשודים שלף לפתע גז פלפל, וללא כל סיבה התיז גז מטווח אפס לעיניהם ולפניהם של הנערים. בהמשך אחד מהתוקפים נטל אבן גדולה והטיח אותה לעברם. בנס האבן פגעה ברכב סמוך ולא גרמה לפגיעה בגופם. התוקפים מיהרו וברחו לכיוון הכפר עיסאוויא הסמוך”.

עו”ד בלייכר: “אנו מברכים על הגשת כתב האישום. אנו נלווה את התיק בדרישה לענישה מחמירה ומרתיעה על מנת להילחם בטרור האיסלאמסטי האנטישמי המחפש כל הזדמנות לפגוע באזרחי ישראל הנאמנים בעוד רבים מפעיליו נושאי תעודת זהות כחולה”.