נשקים שלופים: 13 שב”חים נעצרו בכביש 6 – בהם חשוד כמחבל

המשטרה וכוחות שב"כ, מלווים במסוק שחג מעל, פשטו עם נשקים שלופים, סמוך למחלף קסם, על רכב מסחרי • היעד: שוהה בלתי חוקי מיהודה ושומרון, שעלה לגביו מידע מודיעיני כי בכוונתו לבצע פיגוע • הוא נעצר כשלצידו עוד 12 שוהים בלתי חוקיים - וכולם הועברו לחקירה בשב"כ
חיים טוויל
ו' אלול התשפ"ד / 09.09.2024 12:56

בתום מרדף משטרתי: כוחות הביטחון ביצעו היום (שני) מעצר דרמטי באמצע כביש 6, באזור מחלף קסם, של רכב מסחרי בו נסעו 13 חשודים, בהם שוהים בלתי חוקיים.

מסוק חג באוויר ויתר הנהגים בסביבה הונחו להתרחק מהזירה.

במשטרה חשדו בתחילה כי הם מתכוונים לבצע פיגוע, אך לאחר שנעצרו החשד הוסר.  ברכב שנעצר נהג ישראלי שהסיע 12 שוהים בלתי חוקיים.

כביש 6 נחסם לתנועה ממחלף חורשים לכיוון צפון, והרכב החשוד נבדק על ידי חבלן.

מהמשטרה נמסר: “כביש 6 נפתח לתנועת כלי רכב. 13 חשודים נעצרו על ידי משטרת ישראל ויובאו לחקירה וחבלני המשטרה ממשיכים בטיפול ברכב החשוד. החקירה נמשכת”.

לפי דיווח בגל”צ, “השב״כ מעורב באירוע. מדובר בפלסטיני שוהה בלתי חוקי שנחשד כי תכנן לבצע פיגוע. נעצר כעת לחקירה”.

ב’כאן חדשות’ דווח, כי  החשוד המרכזי שנעצר הוא שוהה בלתי חוקי פלסטיני מיהודה ושומרון שעלה לגביו מידע מודיעיני כי בכוונתו לבצע פיגוע. כוחות רבים של המשטרה, מג”ב ושב”כ הוקפצו לכביש, גם מסוק הועלה לאוויר, עד שנעצר בתוך רכב הסעות לצד פלסטינים נוספים – ככל הנראה גם הם שב”חים.

החקירה מנוהלת על ידי השב”כ. מטעמי זהירות בודדו את רכב ההסעות והכוחות מוודאים שאין אמצעי לחימה או מטענים ברשותם.

בחדשות 12 דווח, כי מפרטים ראשוניים מחקירת האירוע עולה שרכב מסחרי מסוג מרצדס ובו מספר שוהים בלתי חוקיים נסע על כביש 6 בצורה מחשידה.

הרכב המסחרי לא נענה לבקשת השוטרים לעצור. ואז הוא פתח בנסיעה פראית ונמלט מהניידות, כך לפי המשטרה. בשלב הזה, התפתח מרדף על כביש 6 עד שהרכב נעצר. כאמור, במשטרה חשדו כי הם מתכוונים לבצע פיגוע, אך החשד הזה הוסר כעבור מספר דקות.

גורם בכיר במשטרה אמר לחדשות 12: “קיבלנו מידע על רכב חשוד ובו מספר שב”חים מאזור מודיעין שנוסעים בצורה מחשידה. ניידות כרזו לעצור, הם לא עצרו, הרכב פתח בנסיעה פרועה, התפתח מרדף, עצרנו אותם, חבלן משטרה בדק את הרכב ולא נמצא בו מטען. גם על השב”חים לא נמצאו כלי נשק או מטענים, כולם נלקחו לחקירה. החשש לפח”ע הוסר והכביש נפתח”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות