כסיף רצה “לחזק” את קריית שמונה • ראש העיר ענה לו: אתה לא רצוי פה

ח״כ עופר כסיף כתב לראש עיריית קריית שמונה: "מעוניין להגיע אליכם, לחזק ולתמוך" אביחי שטרן השיב לו: "לפני שאתה מבקש לחזק תפסיק להחליש… ביום שתפסיק להזיק למדינת העם היהודי, רק אז נשמח לארח אותך בקרית שמונה"
אריה ריבקינד
ה' אלול התשפ"ד / 08.09.2024 20:26

איש השמאל הקיצוני, ח”כ עופר כסיף מחד”ש, פנה לראש העיר קריית שמונה אביחי שטרן וביקש להגיע ולתמוך בתושבים.

אלא שלמרבה הפתעתו, הוא נתקל בסירוב.

“שלום אביחי, הייתי מעוניין להגיע אליכם, לחזק ולתמוך ולבחון כצד ניתן לעזור”, כתב ח”כ כסיף לשטרן – ונענה בתגובה נחרצת.

“היי עופר, לפני הכל תודה על הרצון לחזק את קריית שמונה, אבל לצערי הרב – לפני שאתה מציע לחזק אותנו, אני מבקש שתפסיק להחליש”, כתב ראש העיר לחבר הכנסת.

הוא הוסיף: “לאורך שנים אתה פועל נגד לוחמי צה”ל הגיבורים שלנו, מייחס להם ‘רצח עם’ ויוצא נגד מדינת ישראל ונגד החזון הציוני-יהודי של העם הנפלא שלנו, תוך שאתה מאשים אותנו בכיבוש, בעוד שכל פסע מרגבי האדמה פה היא שלנו ורק שלנו.

“ביום שתשנה את הנרטיב האנטי ציוני ואנטי יהודי שלך, תפסיק להזיק למדינת העם היהודי ותחדל מלכנות את לוחמינו הגיבורים ‘רוצחים’, רק אז נשמח לארח אותך בקריית שמונה”.

כסיף, שממש לא אהב את התגובה של ראש העיר, השיב: “עמדתי ואמשיך לעמוד לצד כל תושבי הצפון המופגז והשרוף שהופקר על ידי ממשלת הימין, בין אם הם תומכים שלי או מתנגדי. הגיע הזמן לשים סוף לשבטיות ההורסת אותנו במסגרתה לא פועלים לאור עקרונות של צדק אוניברסלי אלא על פי קרבתו או זהותו של מאן דהוא”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות