בכפר הפלסטיני ליד מודיעין עילית: הכוחות החרימו סחורה בלתי חוקית

חיים טוויל
|
ה' אלול התשפ"ד / 08.09.2024 17:30
כוחות גדולים של שוטרי תחנת מודיעין עילית פשטו, יחד עם כוחות צה”ל מחטמ”ר אפרים ופקחי הפדרציה לקניין רוחני, על דיר קדיס – כדי לאכוף עבירות של החזקה ומכירת סחורות מזויפות • מאות חרדים מהעיר החרדית מבצעים קניות בכפר הפלסטיני

משילות ביו”ש: שוטרי תחנת מודיעין עילית, יחד עם כוחות צה”ל מחטמ”ר אפרים, לצד פקחי הפדרציה לקניין רוחני, החרימו סחורה בלתי חוקית בכפר הפלסטיני דיר קדיס, הממוקם בצמוד לעיר החרדית מודיעין עלית.

הפשיטה על הכפר מהווה מכה למאות חרדים תושבי העיר החרדית, כמו גם תושבים מיישובי הסביבה, שמבצעים קניות בכפר הערבי, לצד תיקונים במוסכים. המוצרים בכפר זולים במיוחד, מה שמהווה פיתוי להיכנס פנימה ולרכוש מוצרים.

הפשיטה בוצעה ביום שני בשבוע שעבר, כאשר כוחות גדולים של שוטרי תחנת מודיעין עילית נכנסו יחד עם כוחות צה”ל מחטמ”ר אפרים ופקחי הפדרציה לקניין רוחני לדיר קדיס – כדי לאכוף עבירות של החזקה ומכירת סחורות מזויפות ובלתי חוקיות.

בפעילות הכוחות פשטו על עסקים המוכרים פרטי לבוש מזויפים ממספר מותגים ידועים. במהלך הפעילות החרימו הכוחות כ-268 פרטי לבוש מזויפים, בנוסף לכך הוחרמו מאות קופסאות סיגריות מזויפות.

“מרחב שומרון של מחוז ש”י פועל במהלך השנה האחרונה על פי המדיניות שקבע מפקד המרחב כנגד תופעת הסחר במוצרים מזויפים בכפרים הפלסטינים, הפוגעת בכלכלה הישראלית ומסכנת את בריאות הציבור. משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות כדי לשמור על שלטון החוק בכל מקום”, נאמר בהודעת המשטרה.