מחבל ששוחרר ב’עסקת החטופים’ נאשם בתקיפה של אימו ואחותו

לפי כתב האישום, המחבל - שיידה בקבוקי תבערה על יהודים במזרח ירושלים ושוחרר בעסקת חטופים - תקף באלימות את אחותו במהלך ויכוח בביתם - ושבר את אפה לאימו, שניסתה להפריד ביניהם, שבר את היד • איים כי ישחט את אחותו, יקטע את ראשה, יביא סכין ואקדח וירצח אותה
חיים טוויל
ה' אלול התשפ"ד / 08.09.2024 10:57

מחבל חמאס ששוחרר ב’עסקת החטופים’ בחודש נובמבר, הואשם היום (ראשון) כי תקף לפני שבוע את אימו ואחותו בסכין בביתם בשכונת סילוואן-כפר השילוח במזרח ירושלים.

לפי כתב האישום, הוא איים לשחוט את אחותו ולקטוע את ראשה, ולבסוף שבר את אפה של אחותו ואת ידה של אימו.

מחקירתו עלה, כי במהלך ויכוח שהתגלע בין בנות המשפחה, הנאשם תקף את אחותו ואימו תוך שאחז בשבר זכוכית, ניגש לאחותו הקטנה ואיים כי ישחט אותה, יקטע את ראשה, יביא סכין ואקדח וירצח אותה – וכל זאת, תוך שהוא סוטר לה ומכה אותה בכל חלקי גופה ואף גרם לשבר באפה.

בשלב מסוים, התגוננה מפניו האחות הצעירה באמצעות מאוורר, אך הנאשם הצליח להיכנס לחדרה דרך חלון הבית עם סכין בידו.

בזכות תושייה בה נקטה באמצעות המאוורר, נשמטה הסכין מידו בטרם עשה בה שימוש.

בנוסף, תקף המחבל את אימו שחצצה בין השניים וניסתה להגן על בתה, תוך שהנאשם דחף וחנק אותה, וגרם לשבר בידה.

השתיים נזקקו לטיפול רפואי בבית החולים.

כוחות המשטרה מתחנת שלם ולוחמי מג”ב ירושלים שהגיעו לזירה, איתרו את הנאשם בבית המשפחה והוא נעצר.

מעצרו הוארך בבית המשפט מאז מעצרו ובמהלך סוף השבוע, עם סיום פעולות החקירה תוך שגובשה תשתית ראייתית למעשיו האלימים כלפי בנות משפחתו, הוגש נגדו כתב אישום על ידי יחידת התביעות המשטרתית של מחוז ירושלים.

על המחבל נגזרו ביוני 2023 שנתיים וחצי מאסר בגין השלכת בקבוקי תבערה על מכונית של יהודים במזרח ירושלים, שהוגדרה מעשה טרור. בזמן המעשים הוא היה בן 16.

מהמשטרה נמסר: “משטרת ישראל תמשיך להיאבק בעבירות האלימות בכלל ואלימות במשפחה בפרט, ביד קשה ללא פשרות תוך איתורם של המעורבים בכך ומיצוי הדין עמם. כחלק בלתי נפרד ממאבק מתמשך זה, משטרת ישראל מבקשת מהציבור לקחת חלק במיגור האלימות, לשתף פעולה ולדווח למוקד 100 על כל איום או חשד לכל מקרה אלימות, גם טרם התרחשותה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות