חנופה לשמאל? ח”כ מש”ס: ‘בן גביר תקע אצבע בעין כשהגיע לחוף הים’

חבר הכנסת ארז מלול מש"ס תקף ב'קול ברמה' את השר איתמר בן גביר על שהגיע לחוף הים בתל אביב: "הוא לא חנך מטה משטרתי בחוף הים, הוא לא היה חייב להגיע למקום הזה ולשים אצבע בעין"
אריה ריבקינד
ה' אלול התשפ"ד / 08.09.2024 09:49

החנופה של ש”ס לשמאל: חבר הכנסת ארז מלול מש”ס תקף הבוקר (ראשון), בראיון לתכנית ‘שמונה אפס אפס’ עם יקי אדמקר וישראל כהן, את השר איתמר בן גביר על שהגיע לחוף הים בתל אביב.

על רקע הסערה של מעצר אשת השמאל שהשליכה חול על בן גביר בחוף הים בתל אביב ביום שישי – אמר ח”כ מלול: “אם זה היה במתכון והיתה פעולה אלימה כנגד נבחר ציבור, צריך לעצור את זה. כשבאו אנשים מכל קפלן לבני ברק ולמאה שערים אמרו שלא היו צריכים להגיע. בן גביר לא חנך מטה משטרתי בחוף הים, הוא לא היה חייב להגיע למקום הזה ולשים אצבע בעין. בכביש אל תהיה צודק תהיה חכם”.

בדבריו התעלם הח”כ מש”ס מהעובדה שרבים על החוף קיבלו את השר לביטחון לאומי באהדה, ורצועת החוף אינה נחשבת לשכונה של השמאל.

ח”כ מלול התייחס למגעים להקמת ממשלת אחדות ואמר: “הרעיון לממשלת אחדות לא נולד רק עכשיו, יו״ר ש”ס אריה דרעי פעל לכך יום אחרי ה-7.10. לצערי לפיד סירב והציבור לא יסלח לו על כך. היו לו תנאים הזויים, הוא פסל מפלגות. אנחנו לא פוסלים אף אחד, ממשלת אחדות היא הניצחון המוחלט”.

על עסקת חטופים: “ראש הממשלה רוצה בהחזרת החטופים, ראשי המוסד והשב”כ לא היו נוסעים הלוך ושוב לקטאר ומצרים אם לא היה רצון לעסקה. בצד השני יש מרצחים שאין להם ערך לחיי אדם ולמרות זאת צריך לעשות מצידנו השתדלות. אנחנו תומכים בעסקה גם אידאולוגית וגם הלכתית”.

על משבר הגיוס אמר הח”כ: “אין לנו תאריך דד ליין לחוק הגיוס, אבל חייבים לפתור את המשבר כדי שבחורי הישיבות יוכלו לשבת וללמוד בשלווה. נצטרך לומר לראש הממשלה עד כאן. אבל במצב שאנחנו נמצאים עם המלחמה ועם החטופים זה רגיש, וצריך הכרעה של גדולי ישראל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות