החשודה בהשלכת חול על בן גביר שוחררה למעצר בית של יומיים

שופט בית משפט השלום בתל אביב הורה לשחרר למעצר בית של יומיים את נועה גולדנברג, שנעצרה ביום בחשד שזרקה חול על השר איתמר בן גביר • ולמה כתב השופט: "יש לקוות שהפעם דבריי יישמעו וייכנסו ללב כולם"
חיים טוויל
ה' אלול התשפ"ד / 08.09.2024 00:41

בית משפט השלום בתל אביב הורה הערב (מוצאי שבת) לשחרר למעצר בית של יומיים את נועה גולדנברג, שנעצרה ביום שישי בחשד שזרקה חול על השר איתמר בן גביר בחוף הים בתל אביב.

לפי החלטת השופט  מנחם (מריו) קליין, גולדנברג תפקיד ערבויות וייאסר עליה ליצור קשר עם השר בן גביר ל-30 יום.

השופט אמר בדיון: “לא שוכנעתי שיש עילה למעצר”.

השופט כתב בסוף ההחלטה: “אמנם אחרי חורבן בית המקדש נקבע שהנבואה ניתנה לטיפשים אך מספר חודשים לפני המתקפה האיסלמונאצית על יישובי עוטף עזה התרעתי על כך שאם ‘לא נהיה תלויים זה בזה, בסוף נהיה תלויים זה ליד זה’. יש לקוות שהפעם דבריי יישמעו וייכנסו ללב כולם”.

לאולם הדיונים הגיע מפקד יחידת נחשון בשב”ס, תת-גונדר אסף זגורי, ומצד המשטרה שהה בדיון לזמן קצר גם קצין אגף החקירות של המחוז, ניצב-משנה זיו שגב.

העבירות שיוחסו לגולדנברג בת ה-27 הן הפרת שלום הציבור, הפרעה לשוטר במילוי תפקידו ותקיפת עובד ציבור.

מחוץ לבית המשפט התייצבו מפגיני שמאל שזרקו חול על תמונות של השר בן גביר.

ב’כאן חדשות’ הוצגה גרסת החשודה לאירועים, המנוגדת לטענות המשטרה. לדבריה, היא לא התכוונה לפגוע בשר ואף הייתה במרחק ניכר ממנו. “הייתי במים, התעסקתי בענייני ולא השמעתי ביקורת כלפי השר. הייתי במרחק עשרה מטרים כשראיתי שמצביעים ושבאים לעברי מאבטחים, התרחקתי לעומק. אני לא זרקתי לכיוונו כדי לפגוע”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות