אילה בן גביר על ‘גוש הבוץ’ בת”א: הופכים אנרכיסטית ל’קדושה מעונה’

אילה בן גביר מתארת בפוסט שפרסמה בחשבון הטוויטר שלה את החוויה המשפחתית בחוף הים ביום שישי, שבמהלכה מפגינה זרקה "גוש בוץ גדול", על בעלה, ילדיהם והמאבטחים - והזכירה מעצר שלה לפני 15 שנה • "מעבירה הלאה את הבשורה: ככה זה במדינת חוק"
אריה ריבקינד
ה' אלול התשפ"ד / 07.09.2024 22:42

אילה בן גביר, אשת השר לביטחון לאומי, הגיבה בחשבון הטוויטר שלה על תקיפת השר ובני משפחתו בחוף הים בתל אביב ביום שישי – ועל מעצר התוקפת.

“שמעתי שבשבת הפכה אנרכיסטית מופרעת ל׳קדושה מעונה׳. העובדות הן אחרות כמובן…”

היא סיפרה: “היינו בביקור משפחתי אצל ידידת משפחה שמתגוררת סמוך לים. אורי בן השש הסתכל על הים ומשך את אבא שלו בחולצה – ‘אבא אבא אני רוצה ים’. חשוב לציין כי הוא לא ראה את אבא ברוב החופש כי ‘אבא עובד’. בהחלטה של רגע החלטנו איתמר ואני שהגיע הזמן. איתמר עדכן את המאבטחים הנפלאים שלנו מיחידת ‘מגן’ ויצאנו לחוף כדי שאורי ושאר הילדים יראו ים”.

בן גביר הוסיפה: “חייבת לציין שהופתעתי מכמות התמיכה והאהבה של תושבי תל אביב, אבל כן, היו גם כאלה שלא אהבו, מחו, צעקו – זכותם, זאת דמוקרטיה”.

לדבריה, “ההבדל הוא שהבחורה הזאת באה עם גוש בוץ גדול, זרקה אותו בכוונה לפגוע ופגעה באיתמר, באחד המאבטחים ובילדים שהלכו לידו, ואז חזרה למים בדילוגים שמחים ועם חיוך ניצחון זוהר כאילו הרגע זכתה בלוטו. מסתבר שמדינת ישראל עדיין נשארה מדינת חוק, למרות שכמה קפלניסטים חושבים שדמם כחול ומותר להם לתקוף כרצונם. מי שתוקף – דינו מעצר”.

עוד הוסיפה: “ולפני שאנשי השמאל יתבכיינו פה ומבלי להשוות בין הדברים – כי שם המעצר לא היה מוצדק – אני כאמא צעירה בשנת 2009 נעצרתי על זה שבהפגנה צעקתי; ‘די למעצרים מנהליים’, והוסעתי לכלא ‘נווה תרצה’ עם תינוקת בת שנה”.

בן גביר הדגישה: “לא צעקתי ׳רוצח׳ חלילה כמו שצעק איזה עבריין צעצוע בחוף הים אמש, ולא תקפתי אף אחד, ועדיין מלומדי התקשורת שחלקם עד היום בתפקיד – מעיזים להפוך את האנרכיסטית ל’קדושה מעונה’ – הסבירו לי אז, בצדקנות שכך במדינת חוק”.

היא ‘עקצה’: “מעבירה הלאה את הבשורה: ככה זה במדינת חוק”.

השר יצחק וסרלאוף הגיב על תקיפת השר ומעצר התוקפת:

“כשאישה דתייה אמרה ליועמ״ש ‘פרשת משפטים בושה’, היא נלקחה בשבת למעצר! כשאדם זרק נעל על שופטת, הוא נשלח לכלא לשלוש שנות מאסר בפועל! בהתנתקות, נעצרו אימהות לילדים שקראו קריאות, נלקחו לנווה תרצה, ואיימו עליהם בהעברת הילדים לפקידות סעד.

“אבל לנסות לפגוע פיזית בשר בישראל באמצעות כדור בוץ? זה אחלה. אולי אפילו מגיעה לה תעודת הוקרה.

“גם אני אישית חווה את חציית הקווים. כששכנה מופרעת ניסתה למנוע מאשתי וילדיי כניסה למקלט במלחמה, זה עבר בשקט. כשמפגינים ניגשים לילדי הקטנים ואומרים להם ‘אבא שלך רוצח’, זה קוצר מחמאות במחנה הנאור.

“שמאלנים יקרים, הזכות להפגין היא קריטית בדמוקרטיה, אבל אל תנרמלו אלימות. אל תגבו פגיעה במדינה ובביטחון. לא לאלימות, לא לסרבנות, לא לפגיעה בצה״ל. לא להרס מדינת ישראל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות