“של נעליך מעל רגליך”: התגובה של המשטרה נגד ראש שב”כ לשעבר

נדב ארגמן טען בראיון כי המשטרה הולכת ונחלשת, "משחקת לידיו" של בן גביר - ופועלת תחת הנחיותיו: "אנחנו בדרך לדיקטטורה" • במשטרה תקפו בתקיפות: "אתה מדבר על משטרת ישראל, ששוטריה הצילו את ישראל מאירועי 7 באוקטובר"
חיים טוויל
ה' אלול התשפ"ד / 07.09.2024 22:06

המשטרה הגיבה הערב (מוצאי שבת) בחריפות על אמירות ראש השב”כ לשעבר נדב ארגמן – כנגד המשטרה, בראיון שהעניק לחדשות 12.

בתגובת המשטרה נאמר: “של נעליך מעל רגליך כאשר אתה מדבר על משטרת ישראל ששוטריה הצילו את מדינת ישראל מאירועי שבעה באוקטובר ופועלים לילות כימים למען ביטחון מדינת ישראל בכל מחוזות המשטרה, לרבות מחוז ש”י שפועל כתף אל כתף עם השב”כ לביצוע מעצרים כנגד פעילי טרור”.

בתגובה נאמר עוד: “רק בשבוע שעבר שלושה שוטרים ממחוז ש”י נרצחו בעת מילוי תפקידם. השאלה הנשאלת האם ביקורת מצד ראש השב”כ לשעבר ארגמן הופנתה באופן פומבי כלפי הארגון שבראשו עמד”.

ארגמן, הנמנה על המתנגדים לממשלת הימין, תקף אמש בראיון בחריפות את המשטרה ואמר: “בוא רגע נסתכל מה קרה במשטרת ישראל, בוא נראה את מינוי מפכ”ל משטרת ישראל, בוא נראה את צמרת המשטרה. בדרך שבה משטרת ישראל מתנהלת, זה נראה שככל שאתה חנפן יותר, אתה מצליח יותר, ככל שתתחנף לשר לביטחון לאומי או לשר לאסון לאומי, כך יגבר.

“ואני חושב שאנחנו מקבלים משטרה שהולכת ונחלשת, שמשחקת לידיו של השר, פועלת תחת הנחיותיו. תראה מה קורה בדרך שבה מתייחסים למפגינים ולהפגנות במדינת ישראל: נרמלנו את הטירוף הזה. אם אתה מסתכל על כל המכלול, אתה מבין את הכיוון. אנחנו בדרך לדיקטטורה. מדינת ישראל הולכת ומאבדת את עצמה כדמוקרטיה, שלב אחרי שלב”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות