בת 27 שזרקה “חופן חול” על השר בן גביר נשארה במעצר כל השבת

צעירה שהשליכה "חופן חול" על השר בן גביר בחוף בת"א נשארה במעצר במהלך השבת - ותועדה מובלת אזוקה אל כלא נווה תרצה • משטרה מייחסת לה זריקה מכוונת ומסוכנות השמאל תקף את המעצר • המשטרה: עדים למסע הכפשות בוטה נגד המשטרה ושוטריה
חרדים 10
ד' אלול התשפ"ד / 07.09.2024 20:32

אישה בת 27 נעצרה ביום שישי לאחר שתקפה את השר איתמר בן גביר, כאשר בילה עם משפחתו על קו המים באזור חוף גאולה בתל אביב.

מהדיווח עולה, כי החשודה – תושבת תל אביב,  השליכה לעבר השר וילדיו חופן חול ונמלטה לתוך המים, עד ששוטרים הצליחו לעצור אותה בחשד לתקיפת עובד ציבור.

המשטרה החליטה להשאיר את הצעירה החשודה בזריקת החול במעצר.

החשודה תועדה מובלת מחוץ לתחנת לב ת”א כשהיא אזוקה בידיים וגם ברגליים, ומשפחתה תהתה במשך שעות לאן הובלה. בהמשך התברר כי היא הועברה למעצר ב’נווה תרצה’.

לבית משפט השלום בתל אביב הוגשה עתירה נגד החלטת המשטרה להשאיר את החשודה במעצר, אך השופט רועי פרי קבע כי היא תישאר במעצר, אחרי שלטענת המשטרה, כי  בנוסף לחשד שתקפה את השר לביטחון לאומי, קיים חשש לשיבוש הליכי חקירה.

דיון לגבי המשך מעצרה אמור להתקיים הערב.

לטענת משפחתה, העצורה סובלת ממחלה כרונית וכי מחסור בשינה עלול לסכן אותה.

לאחר החלטת בית המשפט מסר עורך דינה: “עשינו כל שאפשר משפטית כדי להביא לשחרורה ממעצר עוד הלילה, ולחסוך לה חוויית מעצר קשה ומסוכנת בריאותית. קשה להאמין שזריקת חול בחוף הים הפכה לעילה מוצדקת למעצר אישה ללא עבר פלילי, רק בגלל זהות האישיות הציבורית שנכחה בחוף”.

מהמשטרה נמסר: “בעקבות מעצרה של החשודה בתקיפת השר בן גביר, החל משעות הלילה אנו עדים למסע הכפשות בוטה נגד המשטרה ושוטריה, הכולל פרסומים החוטאים לאמת ולעובדות, מצד גורמים אינטרסנטים המנסים לייצר תמונה מעוותת של המציאות ולפגוע בעבודת המשטרה.

“החשודה נעצרה ונכלאה בבית מעצר נווה תרצה בחשד לביצוע עבירות של תקיפת עובד ציבור, הפרת הסדר הציבורי וחשש לשיבוש הליכי חקירה.

“בקשה שהוגשה מטעם החשודה לקיום דיון לאלתר, נדחתה על ידי ביהמ”ש והחשודה נותרה במעצר על פי החלטת שופט, אשר קבע כי ‘בכוונת היחידה למצות את החקירה ולבצע פעולות נוספות שלדידה יש בהן חשש לשיבוש'”.

במשטרה הוסיפו: “יש להצר על אמירתה של חברת הכנסת לזימי שבחרה להציג את התנהלות המשטרה כ’מאפיוזית’. מצופה כי הפרסומים המכפישים והבלתי ראויים, לרבות מצד נבחרי ציבור יצמדו לעובדות.

“המשטרה רואה בחומרה רבה עבירה מסוג ׳תקיפת עובד ציבור׳ והיא תמשיך, ללא משוא פנים באופן הוגן ושוויוני, לאכוף את החוק”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות