חמאס פרסם התיעוד האחרון של החטוף שנרצח הירש גולדברג-פולין הי”ד

הרש הי"ד, בן 24 מירושלים, נחטף ממסיבת 'הנובה' ברעים • ידו נקטעה במהלך המתקפה על 'מיגונית המוות', בה מצא מקלט • הוריו: "הסרטון חייב לשמש קריאת השכמה מיידית לעולם לפעול עוד היום"
חרדים 10
ג' אלול התשפ"ד / 06.09.2024 01:41

ארגון הטרור חמאס פרסם הערב (חמישי) תיעוד של הרש גולדברג-פולין הי”ד – אחד מבין ששת החטופים שנרצחו בליל שישי שעבר וגופותיהם חולצו במוצאי שבת  מרצועת עזה.

אתר חרדים 10 לא משתף פעולה עם הטרור הפסיכולוגי ולכן לא מפרסם את הסרטון.

בסרטון נראה החטוף אומר: “אני הרש גולדברג-פולין. נולדתי בברקלי קליפורניה ואני גר בירושלים. חגגתי 23, ארבעה ימים לפני שנחטפתי בשבעה באוקטובר מהמסיבה ברעים. מאז שהגעתי לעזה אני חי ללא עזרה רפואית, כמעט ללא אוכל ומים, אני לא זוכר מתי ראיתי את השמש או נשמתי אוויר צח”.

בהוראת חמאס הוא פונה לנשיא ארה”ב ג’ו ביידן ומבקש שיפעל לקידום עסקה לשחרור חטופים.

אחר כך פונה הרש לבני משפחתו. “אמא, אבא, ליבי ואורלי – אני אוהב אתכם, מתגעגע אליכם וחושב עליכם בכל יום. אני יודע שאתם עושים הכול כדי להחזיר אותי הביתה עכשיו. אני מבקש מכם – תהיו חזקים ותמשיכו להיאבק. כולי תקווה שאחזור הביתה בקרוב. אל תפסיקו, אני אוהב אתכם”.

רייצ’ל גולדברג-פולין וג’ון פולין, הוריו של הרש, פרסמו הודעה בתגובה לסרטון: “אנחנו נמצאים בעיצומם של שבעת ימי האבל לאחר שקברנו את בנינו הרש ז”ל ביום שני. מוקדם יותר הערב, פרסם חמאס סרטון חדש שלו, שצולם בזמן שהוא מוחזק כחטוף במנהרות מתחת לאדמה בעזה.

“הסרטון חייב לשמש קריאת השכמה מיידית לעולם לפעול עוד היום כדי להבטיח את שחרורם של 101 החטופים שנותרו לפני שיהיה מאוחר מדי. אף משפחה נוספת לא צריכה לעבור את מה שעברה משפחתנו והמשפחות של החטופים האחרים שנרצחו לאחרונה”.

הרש גולדברג-פולין נחטף ב-7 באוקטובר מהמסיבה ברעים, הוא אזרח אמריקני-ישראלי. הוא הגיע לפסטיבל ‘הנובה’ יחד עם חברו הטוב ענר שפירא הי”ד. ידו של הרש נקטעה במהלך המתקפה על ‘מיגונית המוות’, בה מצא מקלט עם ענר.

בתאריך ה-24.04.24 פרסם חמאס סרטון של הרש מהשבי, שהיה לאות החיים הראשון שקיבלה המשפחה. לפני כחודשיים התירה משפחתו לפרסם תיעוד מחטיפתו, יחד עם החטופים אור לוי ואליה כהן.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות