עמית סגל הבטיח עוד הקלטות, מנדלבליט נבהל, רץ לבימ”ש – ונזרק

אביחי מנדלבליט הגיש בקשה בהולה לבית המשפט נגד עמית סגל, ובה מבקש צו מניעה גורף וקבוע על כל מידע שעולה מתוך השיחות שלו עם אפי נוה - שמקורו בטלפונים של אפי נוה • "יהיה מעניין", הגיב עמית סגל. וצדק • בית המשפט דחה את הבקשה
חרדים 10
ב' אלול התשפ"ד / 05.09.2024 18:44

ההקלטות שמביכות את מערכת המשפט וחושפת את השחיתות: הפרשן הפוליטי עמית סגל הודיע היום (חמישי), כי ב’מהדורה המרכזית’ יפורסמו הקלטות נוספות מתוך השיחות של היועמ”ש לשעבר.

בהקלטות שנחשפו אתמול בחדשות 12, ניתן לשמוע את היועץ המשפטי לממשלה לשעבר, אביחי מנדלבליט, משוחח עם אפי נוה, ראש לשכת עורכי הדין לשעבר, טרם מינויו לתפקיד – ונחשף, צעד אחר צעד, איך נוה ‘תפר’ את התפקיד.

עמית סגל כתב היום: “גם זה סוג של תגובה. מנדלבליט דורש צו איסור פרסום קבוע וגורף על כל החומרים. יהיה מעניין”.

כתב המשפט של ‘כאן חדשות’, אבישי גרינצייג פרסם: “ברייקינג: אביחי מנדלבליט הגיש בקשה בהולה לבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד עמית סגל, ובה התבקש צו מניעה גורף וקבוע על כל מידע שעולה מתוך השיחות שלו עם אפי נוה שמקורו בטלפונים של אפי נוה, תהא הדרך אשר תהא שבה המידע הגיע אל סגל.

“מנדלבליט בבקשתו מציין שניסה לפנות לבית המשפט כדי להוציא צו מניעה עוד לפני הפרסום אמש, אבל סגל נתן לו זמן תגובה של 4 שעות בלבד לפני הפרסום, ולכן הוא לא הספיק להגיש את בקשתו עוד לפני הפרסום. הבקשה מוגשת כעת כדי למנוע פרסום של חומרים נוספים שקשורים במנדלבליט מתוך הטלפונים של נוה”.

זה לא עזר לו. בקשת מנדלבליט נדחתה.  שופט המחוזיאף  מתח ביקורת חריפה על מנדלבליט: “למה פנית אלינו אחרי שסורבת אתמול בשלום?”

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות