וידר בשאילתא: האם מונו מקורבים ובני משפחה כ’רבני שכונות’ בב”ב?

יעקב וידר, חבר מועצת העיר, דורש מראש העירייה זייברט להשיב - האם בוצעו מינויים של בני משפחה, מקורבים ועובדי עירייה תחת תקן של 'רבני שכונות'? • "קיבלתי מידע מדאיג מאוד מעובדים בלשכת ראש העיר וסגן ראש העיר"
אריה ריבקינד
ב' אלול התשפ"ד / 05.09.2024 13:52

יעקב וידר, חבר מועצת העיר בני ברק, הגיש שאילתה בהולה לראש העיר חנוך זייברט, תחת הכותרת: “חשש לשחיתות במינויי מקורבים ובני משפחה”.

בדברי ההסבר וידר מציין, כי הוא משגר את מכתבו לאחר מידע “מדאיג מאוד שקיבלתי מעובדים בלשכת ראש העיר ובלשכת סגן ראש העיר” – ומסביר כי מתפקידו של חבר מועצה “להגן על תושבי בני ברק, למנוע את גזל הקופה הציבורית ולוודא שהכסף הציבורי משמש את הציבור ולא קומץ עסקנים קטן ומסואב”.

בשאילתה, לה ראש העירייה מחוייב להשיב בפירוט, דורש וידר לדעת, בין השאר, כמה עובדי עירייה מונו על תקן של ‘רבני שכונות’, מי מינה אותם – והאם נעשו מכרזים בעניין.

כן הוא דורש לגעת האם יש ביניהם בני משפחה של בכירים בעירייה בהווה או בעבר, כמו גם  פעילים פוליטיים המקורבים לבכירים בעירייה.

וידר מוסיף ודורש לדעת מהי  העלות הכוללת של כל ה’עובדים’ הללו ומדוע כל המידע בעניין מוסתר ב’אובססיביות’ מהציבור, כהגדרתו.

וידר מזהיר את ראש העיר זייברט, כי הוא דורש בשם התושבים “לקבל תשובות ברורות לשאילתה”, וכי “אי מסירת אמת בעניין תהווה עבירה פלילית חמורה”.

יצוין, כי לאחרונה דווח בחרדים 10 כי יאח”ה בודקת את הטענות על שחיתות וסיאוב בעיריית בני ברק.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות