תיעוד מהרחפן: כך אותר המטען שנחשף בעגלת תינוק בטולכרם

צה"ל פרסם תיעוד ממצלמת הרחפן שאיתרה השבוע, בפעילות הכוחות בטולכרם, מטען חבלה מוסתר בעגלת תינוק שהוצבה בסמטה • הנשיא: "פצצה בעגלה של תינוק! תמונה זו מציגה רק אחת מהדרכים החולות והציניות שבהן מחבלים פלסטינים מתעללים באזרחים"
חיים טוויל
ב' אלול התשפ"ד / 05.09.2024 14:18

צה”ל פרסם היום (חמישי) תיעוד ממצלמת הרחפן שאיתר השבוע, בפעילות הכוחות בטולכרם, מטען חבלה מוסתר בעגלת תינוק שהוצבה בסמטה.

ביום שלישי פרסם דובר צה”ל בערבית אביחי אדרעי תמונה של המטען – וכתב: “מחבלים פלסטינים מנצלים את האוכלוסייה האזרחית ומנצלים כבישים ותשתיות – אבל מי שמשלם את המחיר הם האזרחים”.

הוא הוסיף פניה לתושבי טולכרם: “הגיע הזמן שהאוכלוסייה תגיד לבריוני הטרור האלה, די, תתרחקו מאיתנו”.

נשיא המדינה יצחק הרצוג הגיב אתמול על המטען בעגלת התינוק: “פצצה בעגלה של תינוק! תמונה זו, שצולמה על ידי צה”ל בטול כרם, מציגה רק אחת מהדרכים החולות והציניות שבהן מחבלים פלסטינים מתעללים באזרחים ובחיי אדם”.

הוא הוסיף: “שלא יהיה ספק. כמו המפלצות שרצחו באכזריות את 6 בני הערובה בדם קר, גם לטרוריסטים הנתמכים על ידי איראן של חמאס, הג’יהאד האסלאמי ושותפיהם לטרור ולשנאה אין שום התייחסות לערך החיים. הם מסכנים בשמחה את בני עמם וחוגגים את המוות. מול הפשעים הללו נגד האנושות, ישראל תמשיך לפעול להגנה על כל החיים האזרחיים, ולהילחם ללא הרף נגד רוע הטרור”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות