השר מלכיאלי מש”ס פנה ליועמ”שית ומאשים: דודי אמסלם סוחט אותי

השר לשירותי דת מיכאל מלכיאלי מאשים את השר דוד אמסלם כי הוא הוא מסכן חיי אדם - "בשל שיקולים פוליטיים צרים", עקב החלטתו של אמסלם למנוע ממשרד הדתות לקדם מינוי לתפקיד מנכ"ל המקומות הקדושים • "הגיעו מים עד נפש מחמת התנהלות השר בנושא, שימוש לרעה בסמכות"
חרדים 10
ב' אלול התשפ"ד / 05.09.2024 09:42

השר לשירות דת מיכאל מלכיאלי תוקף בחריפות את השר דוד אמסלם, ומאשים אותו כי הוא מסכן חיי אדם בשל שיקולים פוליטיים צרים, כלשונו.

זאת בשל החלטתו של אמסלם למנוע מהמשרד לשירותי דת לקדם מינוי לתפקיד מנכ”ל המקומות הקדושים, תפקיד בכיר שאינו מאויש בחצי השנה האחרונה – ועומד בלב מסקנות ועדת החקירה לאסון מירון.

בתוכנית הבוקר הזה ברשת ב פורסם היום (חמישי) לראשונה, כי השר מלכיאלי פנה בנושא, באופן חריג, ליועצת המשפטית לממשלה ולמבקר המדינה.

במכתב, שמנוסח כמעין כתב אישום, תיאר מלכיאלי כיצד שר אחר סוחט אותו בתמורה לכך שיוכל לבצע את התפקיד המוטל עליו בנושא שחיי אדם תלויים בו.

במכתב, מלכיאלי יוצא בהאשמות קשות נגד אמסלם, וטוען שהתנהלותו היא הפרת אמונים בדרגה החמורה ביותר. דרך קלוקלת שפוגעת באינטרס הציבורי ומסכנת חיי אדם רבים.

“הגיעו מים עד נפש מחמת התנהלות השר בנושא, אשר נובעת ממניעים פוליטיים פסולים ושימוש לרעה בסמכות”, כתב מלכיאלי.

לטענתו של מלכיאלי, אסלם מסרב להיענות לבקשתו לאייש את תפקיד מנכ”ל המקומות הקדושים, עד אשר השניים ידונו בנושא אחר הקשור לוועדה למינוי דיינים.

בנוסף, מאשים מלכיאלי כי אמסלם מנצל את סמכותו בכדי לסכל כל מינוי שמגיע מטעם מפלגת ש”ס לרשות החברות הממשלתיות, שנמצאת תחת אחריותו של אמסלם.

בסופו של המכתב הזהיר שר הדתות את היועמ”שית והמבקר, בכך שאם לא יענו לבקשתו הרי שהם לוקחים אחריות מלאה לתוצאות ההרסניות שעלולות להתרחש.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות