הטרור הפסיכולוגי: חמאס פרסם סרטון של כרמל גת ואלכס לובנוב הי”ד

ארגון הטרור חמאס פרסם תיעוד של החטופים אלכס לובנוב וכרמל גת הי"ד שנרצחו בשבי בדם קר וגופותיהם חולצו מרפיח • אלכס תועד אומר: "העבירו אותי כעשרה מקומות כדי לשמור על החיים שלי"
חרדים 10
א' אלול התשפ"ד / 04.09.2024 20:47

ארגון הטרור חמאס פרסם הערב (רביעי) תיעוד של שניים מהחטופים הי”ד שנרצחו בליל שישי האחרון וגופותיהם חולצו במוצאי שבת  מרצועת עזה – אלכס לובנוב וכרמל גת הי”ד.

אתר חרדים 10 נמנע מלפרסם את ‘הטרור הפסיכולוגי’ של חמאס ולכן אינו מפרסם את הסרטון.

לובנוב הי”ד אומר בסרטון, בין היתר: “ערב טוב לכולם, שמי אלכסנדר רובנוב. ב-7 לאוקטובר נחטפתי ממסיבה בחניון רעים בזמן עבודתי. אנחנו מוחזקים בתנאים מאוד קשים. כל הזמן יש הפצצות. אנחנו מפוחדים ובקושי מצליחים לישון. העבירו אותי כעשרה מקומות כדי לשמור על החיים שלי.

“השארתי בבית אישה בהיריון, ילד בן שנתיים, וזוג הורים חולים. תעזרו להם לצעוק את צעקתי, תפגינו, תעשו הכל כדי שנצא מפה בחיים. משפחה שלי תישארו מאוחדים”.

כרמל גת הי”ד אומרת בסרטון: “נחטפתי מבית הורי ב-7 באוקטובר שם שהיתי עם בני משפחה נוספים. אני מוחזקת בשבי עם מעט מאוד אוכל, תנאים ירודים, בלי לדעת אם אצא מכאן בחיים. אזרחי מדינת ישראל אני מבקשת מכם להפגין עבורנו. תמשיכו להילחם על החיים שלנו. אל תוותרו ואל תתנו לדלת המשא ומתן להיסגר עלינו. אני מקווה שיש לי משפחה לחזור אליה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות