בלשים מחופשים עצרו קיצוני שתקף שוטרים וזו ההשפלה שחטף

חיים טוויל
|
א' אלול התשפ"ד / 04.09.2024 18:31
קיצוני בן 29 ממאה שערים, שריסס לפני חודש גז פלפל על שוטרים שעצרו מניף דגל פלסטין במהלך תהלוכה אנטי-ציונית בלב השכונה החרדית – הופתע בביתו על ידי בלשים שהתחפשו לחרדים • מחר הוא יובא בפני בימ”ש • ההשפלה: האנטי-ציוני צולם בחקירתו במשטרה על רקע דגל ישראל

חודש לאחר שקיצוני תקף שוטרים שעצרו מניף דגל במהלך תהלוכה אנטי-ציונית בלב מאה שערים, אותר היום (רביעי) החשוד – ונעצר בביתו על ידי בלשי המשטרה.

בראש חודש אב ביצעו שוטרי תחנת לב הבירה של מחוז ירושלים פעילות סמויה וגלויה כנגד קיצוניים בשכונת מאה שערים, המקיימים כמידי חודש תהלוכה עם דגלי פלסטין וסממנים אנטי-ציוניים בשכונה.

במהלך הפעילות הותקפו בלשי תחנת לב הבירה, בעת שביצעו את מעצרו של חשוד בהנפת דגל פלסטין – על ידי קיצוני נוסף, שריסס לעברם כפי הנראה גז פלפל.

כתוצאה ממעשיו, חשו הבלשים צריבות בעיניהם, אך השלימו את מעצר החשוד בהנפת הדגל שביקשו לעצור.

במעשיו ניסה החשוד שתקף את השוטרים להכשיל ללא הצלחה את פעילות הבלשים.

היום, לקראת תהלוכת ראש חודש אלול, התקבל מידע על מקום הימצאו של החשוד בתקיפת הבלשים. צוותי בילוש, חלקם מחופשים לחרדים, הגיעו אל ביתו בשכונת מאה שערים והוא נעצר.

החשוד, בן 29, הועבר לחקירה בתחנת המשטרה.

מדובר בקיצוני שבעבר נכנס מספר פעמים לג’נין לתמוך במשפחות מחבלים וידוע כמי שמביע הזדהות עם הרשות הפלסטינית והחמאס.

מחר הוא יובא בפני בימ”ש, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו.

“משטרת ישראל תפעל נגד מקרי האלימות השונים בחומרה רבה, תמצה את כל הכלים האמצעים שבידה על מנת להגיע אל אלו המעורבים במקרים אלו ותמצה את הדין עמם”.