פרופ’ מהשמאל: לכרות גט כריתות מהפלג המוטרף של קנאי השמאל

חרדים 10
|
א' אלול התשפ"ד / 04.09.2024 16:10
פרופרסור משה כהן-אליה, איש שמאל החבר בפאנל ‘הפטריוטים’, תוקף בחריפות את מפגיני השמאל, אומר כי הם מסכנים את קיומה של המדינה – וקורא לחבריו למחנה השמאל להתנתק מהם • “מציע לציונים החילונים במחנה לכרות גט כריתות מול הפלג המוטרף הזה. אנחנו לא שמאל רדיקלי הזוי מתאבד”

פרופרסור משה כהן-אליה, פאנליסט קבוע בתוכנית ‘הפטריוטים’ בערוץ 14 על כסא ‘השמאלני בפאנל’ – תקף היום (רביעי) בחריפות את מפגיני השמאל, טען כי הם מסכנים את קיומה של המדינה – וקרא לחבריו למחנה השמאל להתנתק מהם.

“אני מציע לציונים החילונים במחנה לכרות גט כריתות מול הפלג המוטרף הזה של הקנאים משמאל”, אמר.

הפרופרסור, שהיה עורך דין באגודה לזכויות האזרח בשנות התשעים, וגם מי שניסח את חוק איסור ההפליה, אומר: “הגיע הזמן להציב קו אדום, בוהק וברור לאנשי המחאה הרדיקליים ולפוליטיקאים הכושלים והפחדנים במחנה שלנו, שאין להם עמוד שדרה מספיק חזק כדי לומר: די!.

“אנחנו לא פרוגרסיבים, אנחנו לא שמאל רדיקלי הזוי מתאבד, אנחנו דמוקרטים ולא יוריסטוקרטים. ולכן לא נאפשר למשפטנים לשלוט בנו ולהעצים את כוחם על חשבוננו. אנחנו לא ניתן למדינה הזו להתרסק על ידי קבוצה קטנה של שורפי אסמים, אנטי דמוקרטיים שחושבים שהמדינה היא שלהם. היא לא שלהם, היא של כולנו”.

הפרופסור קרא “לכרות גט כריתות מול הפלג המוטרף הזה של הקנאים משמאל – הרל”ביסטים המטורללים, היוריסטוקרטים היהירים, ואנשי הווק שהשתלטו על האוניברסיטאות ועל מוסדות התרבות שלנו”.

הוא הסביר כי השמאל מוכרח להתנתק מהם מבחינה פוליטית, והדגיש: “הם מסכנים את קיומה של המדינה ופוגמים ביציבות הדמוקרטית, באמון וביציבות של המוסדות שלנו.

“אני יודע שרבים מכם צופים בערוץ 14 (למעשה, נתוני הצפיה האמיתיים הם זהים בין 12 לבין 14 ויודעי ח”ן אכן מכירים בכך). אני מקבל מכם פניות בוואטספ תוך כדי שידור. ככל שאתם צופים בערוץ יותר, אתם מבינים היטב שאין בצד השני מפלצות ירוקות עם קרניים חדות”, הוסיף.

הפרופסור סיים בקריאה נרגשת לאחדות: “אנא הושיטו יד לאנשי ונשות הימין. מקומנו איתם ולא עם המטורללים של קפלן ולא עם האוליגרכיה המשפטית של ישראל. זו לא דמוקרטיה, וזו לא דרכנו. צריך לחזור להיות ציונים שאוהבים את הארץ ואת עם ישראל, עם ההכרה בכך שאנחנו עוד חוליה בשרשרת בת 3000 שנה של העם היהודי”.