הפתעה לרופאים: אבן התגלתה באף של בת 4 • האבא: ה’ רצה שנגלה

תמי גיל
|
א' אלול התשפ"ד / 04.09.2024 15:47
ילדה בת 4 הגיעה ל’שערי צדק’ בעקבות כאבי ראש והקאות שחוותה לאחר נפילה • בצילום הסי-טי התגלה: אבן יושבת כבר זמן-מה בתוך אפה • אביה: “אני בטוח שה’ רצה שנגלה את העצם הזר ולכן גרם שיעשו סי-טי שימצא את זה – ושלא יהיו נזקים עתידיים”

א’ , ילדה בת 4, הגיעה למרכז הרפואי ‘שערי צדק’ בעקבות כאבי ראש והקאות שחוותה לאחר נפילה.

כחלק מתהליך הבירור בוצעה לילדה בדיקת ct על מנת להבין את מקור הכאב וההקאות. בצילום התגלתה הפתעה: אבן שיושבת כבר זמן-מה בתוך אפה של הילדה.

בעקבות הסי-טי הוצאה האבן מאפה של הילדה. למרבה השמחה התברר כי הילדה חוותה כאבי ראש בגלל הנפילה, ולא בגלל סיבה אחרת, והיא שוחררה לביתה ללא אבן באף ועם פחות כאבי ראש.

ד”ר אליחי ברלינר שטיפל בילדה: “א’ הגיעה אלינו עם כאבי ראש חזקים והקאות, ומיד דאגו שתיכנס ל-ct על מנת שנדע להבין מה מקור הבעיה. בסי-טי חיכתה לנו הפתעה – אבן באף. כשמטפלים בילדים מגלים אחת לכמה זמן כל מיני הפתעות בתוך גופם, אבל אבן באף עוד לא פגשנו.

“כמובן שהוצאנו את האבן ולשמחתנו א’ שוחררה הביתה כשהיא במצב יותר טוב. אני קורא להורים לשים לב מה הילדים מכניסים לגוף”.

צילום: שערי צדק

ד’, אבא של א’, מספר: “הגענו למיון שערי צדק ילדים עקב נפילה של בתי ואיבוד הכרה קלה עם הקאות חוזרות ונשנות. לאחר בדיקות נשלחנו לסי-טי ובחזור מהסי-טי נאמר לנו שרואים עצם זר באף ומייד בלי לחכות הרופא החל בטיפול, קרא לעוזרים והביא כלים ובמומחיות ומקצועיות הוציא לה אבן קטנה מהאף, שלא ידענו עליה בכלל.

“אני בטוח שה’ רצה שנגלה את העצם הזר ולכן הוא גרם שיהיה סי-טי ושימצא את זה ושלא יהיו נזקים עתידיים. המקצוענות והיערנות של הרופאים ממש עזרה לנו ואנחנו מודים להם מקרב לה על העזרה והטיפול המהיר והיעיל. “