הפרשן תקף את הרב מיכה הלוי – והכחיש ציטוט שהופץ בשמו: “פייק”

במגזר החרדי הפיצו ציטוט של הפרשן יאיר אטינגר על הסיכוי של הרב מיכה הלוי במירוץ הבחירות לתפקיד הרב הראשי • אטינגר הכחיש: "לא אמרתי את זה" • עקץ: "אבל מה זה פייק קטן לעומת שקרים גדולים?"
אבי כץ
א' אלול התשפ"ד / 04.09.2024 14:23

השקר מוכחש: איש התקשורת  יאיר אטינגר, פרשן ‘כאן חדשות’, הכחיש בחשבון הטוויטר שלו, ציטוט שפורסם בשמו היום (רביעי) על מירוץ הבחירות של הרבנים הראשיים.

ההכחשה הגיעה לאחר שבמוקד חדשות במגזר החרדי הופץ בשמו ציטוט מתוך שיחה בתכנית ‘קלמן ליברמן’ ברשת ב’ – על סיכויו של הרב מיכה הלוי להיבחר לרבנות הראשית.

אטינגר צוטט: “במצב הנוכחי ומבין כל המועמדים, לרב מיכה הלוי יש את הסיכוי הטוב להיבחר לרב הראשי לישראל. עוד צוטט גם כביכול אמר שהרב הלוי “הוא רב דתי לאומי שהחרדים אוהבים אותו ומקובל על כולם. יש לו בסיס תמיכה חזק בגוף הבוחר”.

אטינגר כתב בהכחשה: “לא אמרתי את זה. מה כן? שהשחתת הרבנות שפעם נעשתה על ידי פוליטיקאים, נעשית כעת מהמקפצה על ידי רבנים בכירים שמפירים התחייבויות כתובות”.

האם אמר שלרב הלוי יש סיכויים להיבחר? הוא הבהיר: “וגם השמעתי הערכה, לא זהירה, שלא ייבחר אף רב שנחשב דתי לאומי. אבל מה זה פייק קטן לעומת שקרים גדולים?”.

למעשה, הפרשן תקף בדבריו בחריפות את הרב מיכה הלוי, שהתמודד ב’וועדת הרב אריאל’ והתחייב שלא להתמודד בבחירות לתפקיד הרב הראשי אם יפסיד – ואתמול הכריז כי הוא מתמודד על התפקיד, בניגוד להתחייבות.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות