חרפה: מפגין השחית תמונה של גיבור ישראל אלחנן קלמנזון הי”ד

חיים טוויל
|
א' אלול התשפ"ד / 03.09.2024 22:17
במהלך מחאה שמאל סמוך לכיכר פריז בירושלים ניגש אחד המפגינים לעבר מספר כרזות הנושאות תמונות של חללי צה”ל, והשחית את תמונתו של סרן במיל’ אלחנן מאיר קלמזון הי”ד • החשוד, בן 35, נתפס בידי שוטר ונעצר לחקירה

מפגין בן 35 השחית הערב (שלישי), במהלך מחאת השמאל סמוך לכיכר פריז בירושלים את תמונתו של סרן במיל’ אלחנן קלמזון הי”ד.

שוטר תחנת מוריה במחוז ירושלים שהבחין במעשה ההשחתה המביש עצר את החשוד – והוא הועבר לחקירה בתחנת המשטרה.

מהמשטרה נמסר: “אחד המפגינים ניגש לעבר מספר כרזות הנושאות את תמונותיהם של חללי צה”ל, והחל משחית, תוך שקרע את תמונתו של סרן במיל’ אלחנן מאיר קלמזון ז”ל.

“אנו מדגישים כי חופש המחאה מסתיים במקום שבו מתחילים מעשים עבריינים, אלימות מכל סוג שהיא, ונדליזם והפרת סדר. מדובר במעשה מכוון וחסר רגש מצד החשוד שנעצר לחקירה”.

גיבור ישראל אלחנן קלמנזון הי”ד, שעבד במוסד, יצא עם פרוץ מתקפת הפתע על ישראל ב-7 באוקטובר מביתו, ונסע עצמאית עם אחיו ואחיינו איתיאל לעוטף עזה כדי להציל את חיי התושבים.

השלושה חילצו מקיבוץ בארי כמאה מתושבי הקיבוץ. תוך כדי החילוץ נפגע אלחנן מאש אחד המחבלים ונהרג.

על פועלם בבלימת הטבח וחילוץ התושבים, זכו שלושת חברי הצוות ב’פרס ישראל’ לגבורה אזרחית לשנת תשפ”ד.

אתמול חשף אלמוג בוקר בחדשות 12 תיעוד בו נראית  השופטת בדימוס שרה חביב, לשעבר שופטת בבית משפט השלום בבאר שבע, תולשת שלטים של חללים וחטופים שנתלו על ידי ‘פורום הגבורה’.

בוקר כתב כי השופטת תלשה את השלטים מפני “שמדובר בשלטים שנתלו על ידי פורום גבורה, פורום של משפחות ששכלו את יקיריהן מאז השבעה באוקטובר ומטרתו לקדם את המשך התמרון הקרקעי עד לניצחון מוחלט. או במילים אחרות, כי הם חושבים אחרת”.

השופטת בדימוס  סירבה להתנצל והגיבה: “אכן תלשתי את השלטים שממילא תלויים שם בניגוד לחוק. פורום תקווה מעדיפים חטופים מתים תמורת נדל”ן עתידי ואני בוחרת בחיים. בעניין התלונה, נפגש בבית המשפט”.